Kantoor PC 500 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

piet7

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2013
Meer dan een jaar geleden heb ik een vraag gesteld over een budget kantoor pc voor rond de 500 euro (link). Deze aankoop is toen uiteindelijk niet doorgegaan, maar inmiddels kan de aankoop van een nieuwe pc gedaan worden.

Het gebruik beperkt zicht tot boekhouding, office programma's, internet etc. Er zijn verder geen toeters en bellen nodig, buiten een DVD-speler/brander. Grote opslagruimte is niet nodig. SSD is wenselijk, evenals Windows 8.1 en assemblage .

De samenstellingen uit de vorige thread zijn niet meer up-to-date. Wat zou nu een goede optie zijn?

In de oude topic werd al geopperd dat een i3 overkill zou zijn, maar als je nog een paar jaartjes door wilt gaan is een i3 toch een optie, er zit hier misschien wel wat tussen wat bruikbaar is binnen jouw budget.

Daar zit alleen geen SSD schijf in volgens mij. De samengestelde systemen van vorig jaar waren goed, alleen is een groot deel daarvan niet meer leverbaar bij Azerty.

Ik heb toen wel een lijstje uitgeprint:

Samsung SSD 250 gb
4 Gb Crucial RAM
Intel Pentium g2010
ASRock B75M-DGS
Be quiet! Pure Power BQT L7 300W
Windows 7
Assemblage
DVD writer
Cooler master Elite 361

Iets soortgelijks, wat nu leverbaar is heeft de voorkeur. Alleen is mijn kennis niet groot genoeg om zelf een processor e.d. uit te zoeken.

ik heb er even één voor je samengesteld --->25.png je bent met deze pc het goedkoopst uit bij Sicomputers en basis assamblage kost daar zo'n 45,- dus totaal prijs is €532,46

Er kan ook een pentium processor in als je wilt dan kan je een ssd 256 gb nemen en besparen op de behuizing kan ook nog

dan ziet het er zo uit ---> 3.png

Laatst bewerkt:
Dank je, ik zal er naar kijken. Misschien dat het dan toch een Core i3 icm een 256 gb SSD wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan