Jan_Kol
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 apr 2007
- Besturingssysteem
- Linux Mint en af en toe Windows 10
- Office versie
- LibreOffice 7.3.7.2
Sinds gisteren heeft dat stomme Yahoo mijn browsers (IE, Firefox en Chrome) gekaapt. Ik had ingesteld dat begonnen moest worden met een lege pagina (about:blank) of met startpage.com. Vandaag IOBit Uninstaller en Kaspersky hun werk laten doen, daarna MBAM en tenslotte SUPERAntiSpyware. Niets helpt, dat zeer ongewenste Yahoo blijft terugkomen en de startpagina's, die ik had ingesteld zijn niet mee beschikbaar. Ik wordt er tureluurs van en wil die opdringerige Amerikanen niet op mijn scherm zien, laat die ei..ls hun fratsen maar in hun eigen land uitvoeren en niet op mijn computer.
Iemand een idee, anders dan gewoon de startpagina in de browser opnieuw instellen want dat is al tig keer gebeurd, hoe ik van dat zeer ongewenste Yahoo af kan komen? De schooiers hebben het zo goed verborgen dat ik er maar geen vat op krijg, bah ik moet steeds minder van dit soort verrotte Amerikanen hebben.
Iemand een idee, anders dan gewoon de startpagina in de browser opnieuw instellen want dat is al tig keer gebeurd, hoe ik van dat zeer ongewenste Yahoo af kan komen? De schooiers hebben het zo goed verborgen dat ik er maar geen vat op krijg, bah ik moet steeds minder van dit soort verrotte Amerikanen hebben.