Kapot beeldscherm, gegeven eraf halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0446

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2009
Berichten
373
Hallo allemaal,

Ik heb hier een Samsung Galaxy S3 liggen met een kapot beeldscherm. (Gebarsten)
Als de telefoon aangezet wordt krijg ik nog wel geluiden, de waarschuwingsled en de toetsen onderaan lichten ook nog op.

Nu zou ik graag de foto's en video's hier vanaf willen halen. Alleen het probleem is dat als ik de telefoon aan de computer hang ik geen foto's te zien krijg, enkel de telefoon in Deze computer en als ik deze aanklik is de telefoon leeg.
Zelf denk ik dat dat komt omdat deze eerst ontgrendeld moet worden, dat gaat alleen lastig omdat het scherm natuurlijk kapot is.
Heeft iemand hier een oplossing voor zodat ik op een manier de eraf krijg?

Groeten,
Niels
 
Een vergrendeling heeft geen invloed op het aansluiten aan de computer (of bedoel je toevallig de SIM lock bij het opstarten). Vraag is waarom het scherm gebarsten is en of er niet toeval meer stuk is dan alleen het scherm. Een normaal gebarsten scherm geeft normaal gesproken wel nog enigszins beeld.
 
De simkaart is al uit het toestel gehaald, er zit een patroonvergrendeling van android op.
Als je het scherm bekijkt zie je aan de operavlakte heel veel barsten zitten (in het gorilla glas/bescherm glas), onder dat beschermglas zit 1 barst die de boosdoener is volgens mij.

Als ik hem verbind met mijn pc krijg ik dit te zien:
Knipsel.jpg

Ook heb ik het al geprobeerd met het programma Samsung KIES, het programma blijft in de status verbinding en vind de telefoon niet.
 
De Android vergrendeling heeft geen invloed. Blijft de vraag of er niet tijdens het breken van het scherm meer is stuk gegaan.

Er zijn 2 opties. Als je ervoor hebt gekozen in de instellingen staat er een backup van je telefoon in de cloud bij Google. En als je Google+ hebt geactiveerd mogelijk ook zelfs je foto's. Andere mogelijkheid is dat je naast het standaard geheugen nog een losse simkaart hebt geplaatst. Deze kun je uitlezen rechtstreeks via een computer.
 
Hmm als ik een micro-sd kaartje in het toestel plaats en hem verbind met mijn PC verschijnt deze ook niet.
Dus ik beging zelf ook te vrezen dat er meer kapot is dan enkel de LCD en het glas.

Heb ondertussen ook al een paar andere programma's gebruik, geen van deze vind de telefoon.
 
Ik zou eens online zoeken of er bedrijven zijn die de data er nog vanaf kunnen halen. Moet in theorie mogelijk zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan