Kapot MD?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tom3k

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2003
Hallo allen,

Ik heb problemen met 4 gig geheugen en ik vraag me af of dit aan het MB kan liggen. Situatie is als volgt:
Mijn oude geheugen van 2 gig zat in de A1 en A2 slots. Dit werkt goed. Met 2 gig extra erbij gaat het niet goed. Echter, nu heb ik voor de verandering het oude geheugen eruit gehaald en het systeem draait nu de nieuwe geheugen modules in de B1 en B2 slots...en het draait goed.

Dus zowel met het oude als het nieuw aangeschafte geheugen en zowel in de A als B slots draait het systeem goed, maar als ik al het geheugen erin zet dan werkt het niet.....Wat kan dit zijn? Alsnog fout in geheugen of misschien moederbord?

Bvd,
Tom

je zal toch eerst meer info moeten geven.
welk moederbord merk en type,

Wat werkt er niet goed?
Wat gaat er niet goed?
Welk geheugen?

Wat werkt er niet goed?
Wat gaat er niet goed?
Welk geheugen?
Wat werkt niet goed: MB in combinatie met 4 gig geheugen (2 gig dus geen probleem)
Wat gaat er niet goed: Met Vista 32 kreeg ik blauwe schermen tijdens het opstarten en Vista 64 blijft gewoon steken bij het opstarten, je ziet dan dat laadbalkje alleen maar en gaat niet veder.

Type geheugen: 4 modules MDT pc5300
Type MB: P5N32-SLI SE Deluxe (http://nl.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=11&l3=227&l4=0&model=1280&modelmenu=2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan