Kapot of niet ? coolermaster silent pro 700w

Status
Niet open voor verdere reacties.

auke200

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2010
Berichten
5
Hoi iedereen ik heb een coolermaster silent pro 700w gekocht via marktplaats hij zat in de originele verpakking alles kabels etc aanwezig.
Maar probleem is of niet hoop ik, als ik de voeding aansluit op lichtnet zonder de voeding ergens anders aan te koppelen gebeurt er niks , geen ventilator die gaat draaien helemaal niks.
Ik heb de verkoper gemaild en die zij dat die pas werkt als die is aangesloten op mobo etc , heeft iemand hier verstand hiervan , is die gewoon kapot of is dit normaal , en hoe zou ik kunnen testen of die goed is , ik heb geen probeer computer zeg maar.

alvast erg bedankt, auke
 
Goedemorgen,

Welkom op Helpmij,

Ja klopt zo doet de voeding het niet en als je geen pc hebt om te proberen weet niet waar je nu op zit dan zou je zoiets als dit kunnen kopen.
of je als je deze even door leest dan kan je hem d.m.v. een bepaalde verbinding ook zo aan zetten
 
en nu ?

Hoi dank je voor je reactie ik heb geprobeer pin 14 met zwarte draad te verbinden maar niks nada noppes, had gehoopt dat deze voeding een soort systeem had waardoor die methode niet werkte.
Kan ik er vanuit gaan dat die dan kapot is ?
 
gelezen

Ik had namelijk dit op hun site gelezen maar mischien heeft het er niks mee te maken:

» Support » Print
Answer ID: 202
Date Created: 07/13/2009 02:34 PM
Last Updated: 07/14/2009 03:57 PM


Question



Why does Real Power Pro 750W and Real Power M700 not power on?

Answer

Dear customer,
The power-on issues that you are experiencing do not mean that your power supply unit is defective. Cooler Master’s Real Power series includes a soft-start circuit design that safe-guards the power supply unit and your hardware from power spikes when you turn it on. Due to this safe-guard mechanism, it usually takes the power up to 15-20ms to reach the motherboard. With MSI motherboards based on Intel’s P35 chipset and later models, power needs to be detected within 12ms. This lag in duration has resulted in the power not being detected and the motherboard is therefore unable to power on your system.
More on soft-start technology: http://en.wikipedia.org/wiki/Soft_start
 
Hoi,

Volgens mij werkt dat inderdaad niet met doorverbinden en reageert hij alleen als er een moederbord aan hangt niemand in de buurt waar je hem even kan testen ik heb niet het idee dat hij defect is .En misschien bij de verkoper even vragen om hem daar te testen als dat tenminste in de buurt van je is.
 
Voeding werkt inderdaad alleen als deze ingebouwd en aangesloten is, dus er is geen probleem!
 
bedankt

Ok bedankt dat stelt me beetje gerust, eens even kijken waar ik hem een kan testen en anders maar op mijn computer die ik nu gebruik kan niet veel mis aan denk , hoop ik.
 
Zou hem gewoon gebruiken in de pc waarvoor je hem gekocht hebt!
 
.

Dat is het hem nou juist ben bezig nieuw systeem samen te stellen maar afgezien van de koeler,Scythe Mugen 2, rev. B, de Hd Samsung Spinpoint F3, en de kast :Cooler Master CM 690 II Advanced ben ik nog niet en deze voeding kwam ik goedkoop tegen.
Dus of ik voor socket 1366 of 1156 ga met een videokaart nvidia 460 dacht ik dat ook met wat overclocken ik wel goed zou zitten.
Dus testen op mijn nieuwe systeem zit er nog niet in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan