Kapot TFT scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

herry

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2007
Berichten
7
help!
mijn net nieuwe belinea beeldscherm is kapot.
tegen het scherm is een verdwaald balletjes pistool kogeltje tegen aan gekomen
nu zit er een soort van putje erin met kleine barstjes maar in de omgeving van die put zitten nu ook allemaal verticale strepen in alle kleuren en vooral veel wit. er is slechts 1 horizontale streep. moet ik nu een nieuwe kopen of is er nog hoop
 
Misschien is het nog te reparen, maar dat kost dan waarschijnlijk evenveel als een nieuwe. En wie weet kan dat helemaal niet meer, omdat je spreekt van een putje en barstjes.
 
Misschien is het nog te reparen, maar dat kost dan waarschijnlijk evenveel als een nieuwe. En wie weet kan dat helemaal niet meer, omdat je spreekt van een putje en barstjes.

ja dat zal al gauw. ik breng hem morgen even naar een computerzaak of die er nog wat van kunne maken. ik hoop natuurlijk het beste. maar tips zijn altijd welkom natuurlijk
 
Heeft degene die schoot een WA verzekering?
 
Lekker speelgoed. Je zou dat balletje in je oog krijgen zeg.
 
Lekker speelgoed. Je zou dat balletje in je oog krijgen zeg.

Maar dan blijft je scherm wel heel natuurlijk...
 
Carglass?

Zou eerst de verzekering van die persoon inschakelen, en als je het zelf bent geweest, openslopen, en kijken of het een beschermplaat is die je glad kunt maken, als er druk op die pixels wordt uitgeoevend blijven die kleuren zo.
 
Carglass?

Zou eerst de verzekering van die persoon inschakelen, en als je het zelf bent geweest, openslopen, en kijken of het een beschermplaat is die je glad kunt maken, als er druk op die pixels wordt uitgeoevend blijven die kleuren zo.

ik ben het jammergenoeg zelf geweest. de gun was niet eens van mij maar van een bekende ik had hem gemaakt en stopte hem net in het koffertje maar ik drukte af en toen bam. maar als ik hem openmaak kan ik hem dan nog wel weer gebruiken want hij doet het verder nog wel. ik kan alleen het gebied van 2 cm van de rechterbuitenrand niet gebruiken. ik heb nu gewoon mijn scherm verkleint maar het is erg lelijk van die witte en gekleurde strepen. ik heb ook een beetje op het scherm lopen drukke. sommige strepen gaan weg maar meerdere blijven en komen. kan ik ook van de buitenkand een beetje aanvoelen of het nu heeft om het opentemaken? want als dat egt helpt doe ik dat natuurlijk even.
 
Tja, dat je eigen keuze, zo is het ook niet prettig om mee te werken, maar of het goed komt, dat weet ik ook niet, maar nee heb je.
 
Tja, dat je eigen keuze, zo is het ook niet prettig om mee te werken, maar of het goed komt, dat weet ik ook niet, maar nee heb je.

inderdaad. ik ga het maar gewoon proberen. en natuurlijk voorzichtig. maar als iemand zegt van ABSOLUUT niet doen. zeg het maar. alles is welkom
 
Gooi hem maar uit het raam


je kan wel alleen een nieuw scherm bestellen maar denk dat je dan bijna aan de kosten zit van een nieuw scherm
 
Laatst bewerkt:
Gooi hem maar uit het raam


je kan wel alleen een nieuw scherm bestellen maar denk dat je dan bijna aan de kosten zit van een nieuw scherm

heey mister suicide tis maar 2 cm dat onbruikbaar is. het kan er mee door mar het is gewoon lastig. ik ben daarom ook meer opzoek naar tips die het probleem verhelpen. maar als niks lukt is dit natuurlijk altijd nog een optie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan