kapotte videokaart??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Damman

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2008
hi huys,

ik was vanmiddag een game aan het spelen toen plotseling het scherm zwart werd en drie seconden later weer terug in de game zat. Ik had even een WTF-momentje maar ging gewoon door met spelen. Het geen andere problemen. Echter een paar seconden later sloot het spel zich en kwam ik op mijn bureaublad uit terwijl ik nog in-game geluiden kon horen. Ook dit herstelde zich. Voordat ik het spel op een normale manier kon afsluiten werd het scherm weer zwart maar toen de game dit keer weer te voorschijn kwam had ik allemaal pixels die raar deden. Het leek een beetje op sneeuw/ruis die je soms op je tv had, al was het niet zo erg. Ook na het afsluiten van het spel bleef de ruis. Na het opnieuw opstarten van mijn computer was het weg.

Mijn driver is up to date. Weet iemand waar dit aan ligt?? Of is mijn videokaart naar de videokaarten hemel??

Mvg Damman

heb je ook problemen als je anderen dingen doet zoals film kijken anders kun je het beste het spel eens opnieuw instellen

Ook bij andere spellen zoals Modern Warfare, Land of Chaos Online of League of Legends krijg ik die zwarte schermen. Na wat langere spelen van Modern Warfare heb ik wel eens gehad dat het hele scherm groen werd. Dus je zag wel alle in-game graphics maar die waren allen in groene kleuren.

Met films kijken ondervind ik geen problemen, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen omdat ik geen films kijk op mijn pc. Ik heb soms wel met het kijken van filmpjes op youtube of dergelijken dat ik tijdens het afspelen 1x naar beneden scroll en dat ik dan twee taakbalken krijg in het filmfragment. Dus dan schuift het scherm niet door ofzo.

Hopelijk is dit iets meer informatie.

Mvg Damman

ik heb een GeForce 9800 GT met 197.45 geinstalleerd, maar dit probleem ook gehad met 197.15 en 191.75(dacht ik)

hmm heb je al op de nvidia website gekeken naar oplossingen.

haal je videokaart er eens uit zet je pc aan en uit (1sec) en stop hem er terug in.

kijk of ie weer werkt.

dit loste het probleem bij mij met mijn 9300ge wel op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan