Karaoke software

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxdaniel98

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2010
Hallo helpmijers,
Ik zoek voor een sinterklaasfeest op school een karaoke bestanden maker (karaoke builder) die gratis is, en die niet te tekst van de "dia's" veranderd in de titel van het programma. Heeft iemand hier ervaring mee, of weet iemand goede freeware?
Het bestandsformaat moet cd+g of mp3+g worden.

Het programma moet de tekst en mp3 kunnen inladen, dan de tekst synchroniseren met de muziek. Het hoeft geen ingewikkelde dingen zoals "vocal remover" te hebben.

Goede software vond ik "Karaoke home producer", maar de weergeven tekst in het cdg bestand was de titel van het programma.

Met vriendelijke groet,
Max van den Bosch.

Laatst bewerkt:
Helaas is er geen goed programma voor het maken van karaoke bestanden...
Iemand nog ervaring, of een tip?

Laatst bewerkt:
delmp3karaoke

Hallo,
In onderstaande link vind je een leuk programma om karaoke te maken. Het enige wat je nodig hebt is natuurlijk het mp3 bestand al of niet met de zang erbij en het tekstbestand waar de tekst van het lied in staat. Nu is er wel een beetje werk aan om alles te programmeren. Eerst en vooral moet je de tekst splitsen in gezongen lettergrepen, bvb: een beetje verliefd wordt een bee-tje ver-lie-iefd. Dan moet je bij het programmeren het liedje voor uw eigen meezingen en iedere lettergreep aangeven met de spatiebalk. Achteraf kun je nog alles een beetje aanpassen met de tijden aan te passen.
Het programma is freeware maar bij het opstarten moet je wel telkens kiezen om niet te registreren, je krijgt telkens de keuze uit 3 mogelijkheden.
Veel plezier.
http://www.delmp3karaoke.com/

Hoe werkt de software precies, ik kan niet in de editor komen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan