kaske doet niet wat ik wil.

Status
Niet open voor verdere reacties.

111

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2006
Berichten
35
Er zijn zoveel vragen maar ik weet niet waar ik moet zoeken.Maar Alvast hier is mijn probleem mijn internet kabel, die rechtreeks van de modem komt is aangesloten op een kaske waarmee je meerdere lan kabels op kan aansluiten.de hoofd kabel zit in het kaske en 1 kabel gaat naar mijn computer en de andere zit aan een switch kaske van telenet voor draadloos internet.Nu als ik mijn computer opstart krijg ik problemen want hij zegt 1 van de netwerkkabels is niet aangesloten heel gek maar soms gaat het internet wel en soms dan weer niet.Hij heeft denk ik een probleem met ip adressen aan te maken we kunnen met 4 comuters op het net want we hebben expresnet plus. Ik heb mijn computer al aangesloten met de hoofdkabel dat gaat altijd maar met die vertakking moet iets zijn HELP PLZ :)
 
Hallo 111.

Klinkt mij meer naar een probleem in de bekabeling, dus losse stekkers, of breuk in de kabel.

En even het volgende:

kaske waarmee je meerdere lan kabels op kan aansluiten. = Router.
switch kaske van telenet voor draadloos internet. = Access Point
 
nog altijd niks

Ja ik ken daar allemaal niet zo veel van , van die benamingen :rolleyes: maar de stekkers zitten goed enzo maar zou het een breuk in de kabel zijn ik weet het niet maar het lijkt me gek ik heb hem nog maar pas maakt het uit als ie opgerold of uitgestrekt is ligt het echt niet aan die switch met de ip adressen want ik zit vast en 2 zitten draadloos via de switch geven die 2 niet problemen met elkaar die router en die switch(acces point)
 
Laatst bewerkt:
De kabel die je gebruikt, van de modem naar je pc, is dat een zelfgemaakte kabel, of 1 uit de bouwmarkt?
Die kunnen beide voor problemen zorgen.
Heb ik ook met zelfbouw kabels (terweil ik netwerk kabel prof. ben. moet ze met regelmaat certificeren).
Haal eens een kabel met aangegoten stekkertjes, bij een computerzaak.
Dan zal het probleem opgelost zijn.
 
Thx ga is proberen. Ja ik heb gewoon een internet kabel gekocht :D Meer weet ik er niet over maar ik zal morgen ofzo is naar de winkel en het is vragen wat jij zegt moet van armoei nu draadloos gek want dat gaat wel die kabel komt dus van de router en gaat dus naar die switch maar een gewone simpele verbinding met men computer gaat dan niet :confused: Maar alvast bedankt PS kun je er maybe een foto van geven kan handig zijn :D

Iemand nog iedeen om het op te lossen :eek: Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Ik heb je titel maar even aangepast.
help dringend is niet zo'n pakkende titel.
 
Integendeel zelfs op een paar minuten heb ik al reactie wat goed is natuurlijk :p maar nu nog afwachte tot het gemaakt is :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan