kasperky versus avg: veilig internetbankieren ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan victor

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2007
beste mensen, mijn pc is onlangs volledig vastgelopen. na check-up van de leverancier was, volgens diezelfde persoon, de 2008 kaspersky de boosdoener (?). hij adviseerde avg, zone-alarm, hitmanpro en een spamfilter via de provider....om niet nog meer kosten te maken. maar is dit wel veilig genoeg voor internetbankieren ? in de voorwaarden kan ik nergens het type programma vinden wat volgens die bank voldoet aan hun eisen, ...om teruggave van roof van internetsaldo te garanderen.....
wie heeft hier ervaring mee en hoe is er opgelost ? dank voor reacties !

er is geen kaspersky 2008 als je deze geinstaleerd heb mag je het verwijderen,
want het zijn alpha internal test versies deze zijn minder dan een beta wat ook,
een test versie is. met deze versies is het vragen om problemen.
en ook zijn deze ook nooit bedoeld voor ons als eind produckt..
de laatste final versie is 7 deze is goed en werkt normaal.

Laatst bewerkt:
de laatste final versie is 7 deze is goed en werkt normaal.

skusati, ik blijk de 7.0 te hebben... maar als volgens jou deze versie goed is hoe kan mijn pc leverancier na checkup van mijn pc dan beweren dat Kasperky de oorzaak van het vastlopen van mijn pc was ? heb ook voor het eerst met een hub ( ? voor connectie tussen pc en dig.fotocamera) gewerkt en niet op de juiste wijze ontkoppelt...

hoe weet ik nou of die pc leverancier de waarheid spreekt ? kan me niet veroorloven om telkens mijn pc weer vlot te laten trekken a raison van 24 euri... zonder een goede uitleg wat wel en niet te doen....

deze figuur wordt wel verdacht onrustig als ik vraag waarom, weet denk ik genoeg van techniek maar onvoldoende van mysteries van software....

jullie, postbank en abn amro werken met Kasperksy, hebben die het dan allemaal mis ?

lijkt me sterk....

Ik gebruik KIS 7 met internet bankieren zonder problemen.
Heb je de optie ‘Controleer versleutelde verbindingen’ ingeschakeld?
Instellingen->Netwerkverkeer

Jou leverancier heeft er waarschijnlijk weinig kaas van gegeten. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan