Kaspersky A-Hack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog een system mechanics pro 4.0 inclusief order en serials. Daar zit panda in en ik dacht sygate lookalike, zeg het maar en dat allemaal voor niets...
trouwens waarom probeer je kaspersky niet gewoon dan merk je het van zelf....

Geplaatst door Happyhippie
Ivm. Norton heb ik de vraag hoe dat zit met het verdere verloop enzo,moet dit ook worden ge-update en hoe zit dat dan,moet hier ook weer worden voor betaald zoals de NAV of heb ik het fout ?
Is het niet wat eenvoudig om aan te nemen dat één fabrikant heel uw Pc gaat beschermen zonder problemen,alles hangt dan af van Symatec alleen

Je kunt in wel Norton firewall gebruiken zonder hem te updaten, maar dan krijg je niet de laatste updates meer om de gaten aan te vullen die er zijn in de beveiliging.
Voor de betaling is het zo dat je wel weer moet betalen net als NAV.
Als je norton internet security zou hebben, dan hoef je maar 1 keer te betalen voor de update. voor zowel de NAV als wel NPF.

Je kunt natuurlijk zo denken: 1 fabrikant beschermd nu de beveiliging van de pc en dat kan gevaarlijk zijn, maar aan de andere kant kun je ook zo denken: norton antivirus werkt prima in harmonie met Norton firewall.

Geplaatst door egkok
Download de nieuwste versie van Kaspersky A-Hack met de AV. die doen het allebei met ME en later Kaspersky was er al toen ME uitkwam hoor. Ben je ook meteen van NORTON af want met dit proggie ben je nog niet klaar. Zit al een jaar of drie een lek in en daar komen ze nu pas achter. De updates komen ook veel te laat, bij Kaspersky om de 3 uur als je wilt.

Zie de draad van Gezina Egkok:

Ook kaspersky heeft lekken:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=183815

Saldos, natuurlijk ik maak me ook helemaal geen illusie wat dat betreft maar ik moet toch zeggen dat de combi van Kaspersky de eerste is waarbij je helemaal niets merkt dat ze hun werk doen en als je de reviews mag geloven doen ze het nog goed ook. Geeft mij rust want ik werd gek van die Zone Alarm suite en uiteraard van Norton met zijn onvermogen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan