Kaspersky Anti Hacker blokt alle sites

Status
Niet open voor verdere reacties.

André Klaver

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 jan 2002
Hoi mensen,
Ik heb (legaal) kaspersky Anti Hacker firewall geinstalleerd.
Ik gebruik win98se en casema/wanadoo kabel/breedband.
Nu krijg ik wel internetverbinding, maar als ik naar een site wil krijg ik onderaan alleen het IPadres waar hij naar zoekt, maar kom gewoon niet op de site. Blauwe balkje blijft hangen, scherm blijft wit. Ik krijg met geen mogelijkheid de instellingen van de firewall in orde. Is er emand die weet hoe het moet? Beveiliging staat op medium (aanbevolen).

Bedankt Jozo. Ben er nog wel even mee bezig denk ik. Laat wel weten of het lukt.

Het lukt voor geen meter, maar vanavond komt een bevriende ICT-er effe kijken. Aangezien er geen verdere reacties zijn neem ik aan dat ik het draadje kan sluiten. Of wil Jozo nog het resultaat weten?

Het resultaat is toch dat het voor geen meter lukt :D
Maar als je iets te weten bent gekomen is het altijd leuk om het op het forum te zetten, dan hebben anderen er ook nog iets aan.

:mad:

Na drie uur pielen wist mijn ICT-vriend (echt een goeie, heeft alle reorganisaties bij KPN overleefd) het ook niet meer.
Met een geinstalleerde firewall wél verbinding, maar hij blijft naar het adres zoeken. (Zelfs als je de firewall disabled!)
Zodra de firewall gedeinstalleerd is loopt alles weer als een zonnetje.
Pffff, zelf nog maar wat verder rommelen.
Of weet iemand nog raad?

Je zegt legaal maar heb je er ook voor betaald ?
Zo niet zou ik een andere firewall nemen, bv Kerio, is freeware,klein, erg goed en gebruiksvriendelijk.

:confused:

Fijn dat ze dat helemaal onderaan zetten. Heb je weleens gehoord of ze je ooit je geld terugstuurden?
Beetje naief van mij zeker?
Want betaald is ie zeker!

:evil:

Laatst bewerkt:
Geplaatst door André Klaver
:confused:

Fijn dat ze dat helemaal onderaan zetten. Heb je weleens gehoord of ze je ooit je geld terugstuurden?
Beetje naief van mij zeker?
Want betaald is ie zeker!

Nooit geschoten is altijd mis.
Als ze slim zijn geven ze je geld terug, anders komt het hier weer op het forum te staan :)

Hoi jozo, nog even dit:
Kaspersky op de hoogte gesteld van het probleem, maar nog geen reactie.....
Kerio gedownload: één grote puinhoop was het gevolg. Explorer maakte maar steeds van die fouten waardoor alles vastliep en afgesloten werd. Zelfs bij aanklikken configscherm!
Met veel pijn en moeite (via w98se instal cd-rom!) kerio eraf gekregen.
Ik begin te geloven dat er bij mij een vloek op firewalls rust.

:D

Mmpf....
Al drie mails naar Kaspersky, nog geen reactie. Nu maar eens bellen.

Omdat de hele comp niet meer reageerde -kreeg hem dus ook niet uit of opnieuw opgestart- heb ik via die CDr
"software" kunnen bereiken om te deinstalleren.
Dat er misschien nog andere mogelijkheden waren kan best.....

Heb net ZoneAlarm geinstalleerd. Dat loopt tenminste lekker.
Zal nog laten weten of kaspersky reageert.

Na het versturen van zo'n beetje mijn halve aida32 inventaris heb ik keurig netjes mijn centen teruggekregen!

:D :D :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan