Kaspersky Anti-Virus 06

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leo414

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2000
Bij het installeren van dit progje geeft hij aan dat er nog en oudere versie aanwezig is en dat daarom de setup niet doorgaat. Heb toen allerlei progjes erop losgelaten om alles incl. in het register eruit te halen. Er is niets meer van Kaspersky Labs te vinden maar toch weigert de setup nog steeds omdat hij zegt dat er nog een oudere versie aanwezig is. Iemand een tip?

Alvast bedankt voor het meedenken, gr. Leo

Misschien even zelf in het register zoeken: open start->uitvoeren->regedit->bewerken->zoeken en typ daar Kaspersky in. Verwijder alle regels die je vindt.

Regedit was het eerste wat ik heb gedaan en toen dat niet hielp heb ik via progjes zoals system tools laatste restjes verwijdert echter nog steeds zonder resultaat.

heb je een legale versie ? Neem dan contact met de helpdesk ...

hier vind je een removal tool voor kaspersky.

Er zal niets anders opzitten dan de technische hulp van Kaspersky in te roepen. Op de site www.kaspersky.nl kun je via de FAQ's jouw doelgerichte vraag stellen en kontakt met hen zoeken. Kaspersky heeft een speciaal progje om restanten echt te verwijderen, zodat de weg vrijgemaakt wordt voor de complete nieuwe installatie.
Ik had hetzelfde probleem bij het verwijderen van de oude trialversie. Pas na hun interventie is het mij gelukt de nieuwe origineel aangeschafte software te installeren.

Edit: zie de jean, dat bedoel ik.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan