Kaspersky Anti virus 2010, OPNIEUW Instaleren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebastiaan11

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Hallo mensen,

Ik heb een enorm trage pc, en nu las ik op een forum op kaspersky dat nog meer mensen dat hadden, en ze werden aangeraden hem opnieuw te instaleren. Aangezien ik daar geen acc op kan maken, probeer ik het hier :)

Ik heb kaspersky anti virus 2010 voor 3 licentie's.
Hoe moet ik hem precies opnieuw instaleren,
ik ben bang dat als ik iets fout die die code, niet weer gebruikt kan worden, en ik dus zonder kaspersky zit.

Alvast bedankt voor evt. reacties

Hej,

heb hier geen probleem gehad met de code na een herinstallatie.
Zou volgens mij gewoon goed moeten gaan.

Dus ik moet hem gewoon verwijderen, en dan die licentie code > die ik nu in gebruik heb, opnieuw invoeren ???
Dat kan toch niet, want dan zou je net zo goed een 4e computer er bij aan kunnen sluiten

Inderdaad opnieuw code invoeren.
Waarom het werkt weet ik ook niet, maar je kunt inderdaad dan ook een 4e computer die code geven volgens mij.

Nou dat lijkt me sterk :confused:
Als je een licentie code gebruikt, kan je die niet onbeperkt gebruiken ?
Anders kan je met 1 licentie code's een onbeperkt aantal computer beveiligen ????

Er zijn twee opties:
Of je bewaard de licentie informatie (dat kun je aangeven in het eerste scherm bij het verwijderen).
Of je kunt de activatiecode opnieuw gebruiken, zolang de 3 pc licentie niet op meer dan 3 pc’s actief is heb je geen probleem.

Alle 3 pc's hebben toch de zelfde code ? Die code die ik nodig heb staat op z'n briefje in de doos toch ? En ik kan hem dus gewoon verwijderen, en dan die zelfde code weer in voeren zonder problemen ?
Bedankt

Ja alle 3 pc's hebben dezelfde code.
Ja je kunt die code gewoon opnieuw gebruiken, of de eerste optie gebruiken. :)

Of je bewaard de licentie informatie (dat kun je aangeven in het eerste scherm bij het verwijderen).

Wat bedoel je daar precies mee

Precies wat er staat, als je gaat verwijderen kun je in het eerste scherm dat je krijgt aangeven dat je de licentie informatie wilt behouden, dus hoef je na de nieuwe installatie niet opnieuw te activeren.

@ Sebastiaan11 Gaarne aan de regels houden. Je houd het gewoon bij deze topic, dus niet linken naar dezelfde vraag.

Status van de topic op "niet opgelost" gezet, kennelijk is het niet opgelost gezien je de nodige nieuwe topics over hetzelfde aanmaakt.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan