Kaspersky antivirus installeer error

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericosman

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
Berichten
758
hallo,

ik probeerde net kaspersky antivirus 6.0 te instaleren maar nu krijg ik opeens een "error"

1248936527-080.jpg


ik heb van kaspersky antivirus 6.0 een code en van de rest niet dus een nieuwe verzie downloaden zal niet echt gaan lukken denk ik

Ik heb :

Windows Vista Ultimate 64Bit


mvg,ericosman
 
Er staat compatibiliteitsprobleem.
Voer je dit programma gewoon uit met de setup.exe of voer je hem in een compatibiliteit uit?

1. Als je compatibiliteit uitvoert dan moet je normaal proberen.
2. Andersom ook als je normaal uitvoert maak dan compatibiliteit anders.

Hoe je dit doet ; rechtsklik op de setup.exe (installatie), 2e tabblad en dan zet je 'm op Windows XP. :D

Succes! :thumb:
 
Versie van Kaspersky is gewoon te oud...... en niet voor 64 bits windows
 
Beste ericosman,

Het lijkt er inderdaad op dat de versie van Kaspersky Anti Virus die je wilt installeren te oud is voor jouw besturingssysteem. Je kunt via http://www.kaspersky.nl/thuisgebruikers een gratis trial versie van Kaspersky Anti Virus 2010 installeren.

Succes!

Martijn

Kaspersky Lab Communicatie
 
hallo,

aan een trail heb ik niks aangezien ik snel virussen krijg.
ik heb een serial van 6.0 maar die werkt niet op de nieuwen :(


mvg,eric osman
 
Beste Eric,

Dat is wellicht reden te meer om goede Anti Virus software te installeren. Ik raad je aan eens wat onafhankelijke reviews er op na te slaan en vervolgens een up to date pakket te installeren zodat je computer voorlopig optimaal beschermd is tegen virussen.

Martijn

Kaspersky Lab Communicatie
 
ik weet dat kaspersky de beste is maar ik vind het jammer dat ik dan een trail heb die na een paardagen verlopen is snapt u.

ik heb wel een kaspersky serial maar die doet het niet op anderen verzie's dan 6.0


mvg,eric osman
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan