rambo
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 dec 2000
Nu weet ik het eventjes niet meer hoor, na jarenlange tverden gebruiker van northon te zijn wilde ik wel eventjes iets anders proberen. Ook omdat ik hier en elders nogal wat kritiek las over northon en omdat ik het overigens ook niet eens ben met hun nieuwe strategie om hun producten enorm te gaan beveiligen. Een antivirus programma moet volgens mij goedkoop al dan niet gratis zijn aangezien dit het internet proper houdt. Nu gebruik kaspersky alles in, bij instal deed ik scannen en ja hoor daar haalde hij meteen een paar virussen uit. Van de eerste had ik weet aangezine northon deze al had onderschept en ik dus had in mijn verwijderde items nog zitten had onderschepte kaspersky deze weer. Van die 2de wist ik niet en was genaamd mp3.exe. Bon tot daar...
Vandaag kwam er dus terug een mailtje van internet security binnen met een bijlage die volgens mij een virus moet zijn geweest maar tot mijn verwondering kreeg ik geen melding van kaspersky!! Wel merkte ik dat ik niet aan de bijlage komen kon, die was er blijkbaar al uit maar het bijlageicoon(clip) was er nog. Nu keek ik naar de mail instellingen en merkte ik op dat ik niets veranderen kan als ik het tabblad geavanceerd neem kasperskymailinstellingen. Kan iemand me even enige uitleg verschaffen, misschien iemand die kaspersky zelf gebruikt zodat ik met zekerheid kan zeggen dat de mail inderdaad gecheckt wordt.
Vandaag kwam er dus terug een mailtje van internet security binnen met een bijlage die volgens mij een virus moet zijn geweest maar tot mijn verwondering kreeg ik geen melding van kaspersky!! Wel merkte ik dat ik niet aan de bijlage komen kon, die was er blijkbaar al uit maar het bijlageicoon(clip) was er nog. Nu keek ik naar de mail instellingen en merkte ik op dat ik niets veranderen kan als ik het tabblad geavanceerd neem kasperskymailinstellingen. Kan iemand me even enige uitleg verschaffen, misschien iemand die kaspersky zelf gebruikt zodat ik met zekerheid kan zeggen dat de mail inderdaad gecheckt wordt.