kaspersky antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter2704

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2002
hoi allemaal

ik heb vandaag kaspersky antivirus versie 4.5.0.48 geinstalleerd nou krijg ik de melding van het windows beveilingscentrum van windows xp virusbeveiliging "controleer status" i.p.v. "ingeschakeld" ik heb windows xp met service pack 2.

nou staat er bij start kaspersky antivirus monitor status "wordt uitgevoerd" en bij update antivirus bases "gereed"
hoe krijg ik die melding weg van het windows beveilingcentrum

wie weet raad

start-configuratiescherm - beveiliginscentrum en dan links onderaan de meldingen van beveiligingscentrum instellen.

normaal gesproken als je het zelf gekocht hebt dan heb jee een jaar gratis updates.

Geplaatst door peter2704
kost dat geld of is het gratis?

Hoi Peter2704.

Update je virusdefinities eens bij. Dus de laatste updates binnen halen zodat je virusscanner "Up To Date is" Hopelijk veranderd dan de status naar "ingeschakeld" in je beveiligingscentrum.

ps: is gratis volgens Puppie :)

Geplaatst door peter2704
dat heb ik gedaan maar geen resultaat :(

Dit is wat microsoft zegt over deze melding:

3. Virusbeveiliging
Het derde onderdeel Virusbeveiliging toont de status Ingeschakeld wanneer een actieve virusscanner op uw systeem werd gevonden. Is het Beveiligingscentrum daar niet helemaal zeker van, dan verschijnt de tekst Controleer status. Het kan zijn dat uw antivirussoftware wel goed werkt, maar dat de status gewoon niet bekend is bij Windows. U hoeft in dit geval over het algemeen niets te doen. Als er andere statusteksten te zien zijn moet u goed controleren wat er aan de hand is.

bron:http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/producten/windows/beveiligingscentrumsp2.aspx

Geen meldingen meer!

Wil je geen meldingen meer dan is daar iets aan te doen:

Meldingen van Beveiligingscentrum uitschakelen
Beveiligingscentrum controleert de beveiligingsinstellingen van uw computer en stelt u op de hoogte als u de beveiliging van de computer op de een of andere manier kunt verbeteren. Zo schakelt u deze meldingen uit:

Open Beveiligingscentrum. U opent Beveiligingscentrum als volgt: klik op Start, klik op Configuratiescherm en dubbelklik vervolgens op Beveiligingscentrum.
Klik op Kennisgevingen van Beveiligingscentrum wijzigen.
Schakel het selectievakje uit naast de items waarvoor u geen meldingen wilt ontvangen en klik op OK.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan