Kaspersky Blacklist voor licentiebestanden beschadigd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Renee789

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2010
Ik gebruik Kaspersky voor anti-virus.
Jaren lang heeft het goed gewerkt, alleen nu zegt het sinds vorige week dat de blacklist beschadigd is.
Als ik dan op licentie klik, dan staat daar dat de blacklist voor licentiebestanden beschadigd is.
Ik heb al veel dingen geprobeerd zoals: op nu repareren klikken, nieuwe update, update ongedaan maken, licentie code verwijderen en opnieuw activeren. Maar het helpt allemaal niet.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik gebruik Kaspersky voor anti-virus.
Jaren lang heeft het goed gewerkt, alleen nu zegt het sinds vorige week dat de blacklist beschadigd is.
Als ik dan op licentie klik, dan staat daar dat de blacklist voor licentiebestanden beschadigd is.
Ik heb al veel dingen geprobeerd zoals: op nu repareren klikken, nieuwe update, update ongedaan maken, licentie code verwijderen en opnieuw activeren. Maar het helpt allemaal niet.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

mischien is je licentie verlopen?

Nee, die is nog niet verlopen. Die heb ik pas verlengd en is nu nog 713 dagen geldig.
Dat kan het niet zijn, maar bedankt voor je antwoord!

Iemand anders een idee?

Nee, die is nog niet verlopen. Die heb ik pas verlengd en is nu nog 713 dagen geldig.
Dat kan het niet zijn, maar bedankt voor je antwoord!

Iemand anders een idee?

Als je Kaspersky verwijderd via software, kun je aangeven hem te herstellen. meestal lost dit het wel op

Laatst bewerkt:
Er staat:

Licentie verloopt op 30-06-2012
713 dagen resterend.

en dan in het rood: Blacklist voor licentiebestanden is beschadigd.

En boven in het scherm: Uw computer loopt gevaar. Blacklist is beschadigd. Met een knop: nu repareren.
Alleen als ik daar op klik heeft het geen zin.

Is het zo wat duidelijker?

Ga naar:
Start>>Alle programma’s>>Kaspersky….>>Aanpassen, Repareren of verwijderen, nadat je daar op hebt geklikt kies je in het volgende scherm voor ‘Repareren’.
Dat lost het probleem op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan