Kaspersky blokkeert Internet Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

kalekanarie

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2007
Berichten
108
Mijn internet explorer doet het niet. Maar telkens als ik Kaspersky uit doe doet hij het wel.
Ik heb bij kaspersky ''web anti-virus'' gekeken maar daarmee kwam ik ook niet ver. Ik denk dat ik iets moet wijzigen bij kaspersky maar ik weet niet wat:confused:

Alvast bedankt!
 
Je hebt internet security van Kaspersky, dus ook de firewall?
 
Waarschijnlijk is dat je probleem en geeft je firewall geen toestemming aan IE om het internet op te gaan. Ik geloof dat Ton52 KIS ook heeft dus die zal het je wel uitleggen.
 
Heb je zelf instellingen veranderd, want met de standaard instellingen zou je gewoon het internet moeten kunnen gebruiken.

Op welke stand staat de schuif, Instellingen->Anti-Hacker.
 
Hij staat op Low security.

Sorry voor de late reactie ik was weg voor 2 dagen.
 
Dan zou het moeten werken.........zelf geen andere instellingen aangepast?

Zet de schuif eens in op 'Training modus'.
En waarom de Engelse versie?
 
Waar kan ik hem op training modus zette.
En waarom ik de engelse versie heb is omdat ik de cd van een vriend heb gekregen.
 
Instellingen->Anti-hacker en dan aan de rechterkant.
Je zou ook de NL versie kunnen downloaden, en gebruiken.
 
Verwijder IE uit de lijst van ‘Regels voor programma’s’ via:
Instellingen->Firewall->Instellingen->Tabblad, regels voor programma’s.
Start daarna IE op, je krijgt dan een melding van KIS en sta IE dan toe.
 
Ik heb hem verwijderd uit de lijst maar het lukt nog steeds niet. ik krijg geen bericht dat ik het moet toestaan of blokkeren.
Wat me ook opviel, telkens als ik het verwijderde uit de lijst en even wegging kwam het weer terug.
Ik bedoel telkens als ik het verwijderde kwam het weer terug bij regels voor programma's.
 
Is eigenlijk niet normaal wat jij beschrijft maar verwijderd IE nog eens (en kijk of hij er niet vaker instaat).

Klik dan op toevoegen->Programma’s en voeg IE toe met het sjabloon ‘Browser’
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan