Kaspersky en NAV

Status
Niet open voor verdere reacties.
ALLES LIEP GOED TOTDAT IK nORTON sYSTEm WORKS EROP WILDE ZETTEN OMDAT IK gOBACK WILDE INSTALLEREN, REST NIET GEDAAN BEHALVE DE VERPLICHTE UTILTIES, (SORRY HOOFDLETTERS), toen waren de rapen gaar overal failure achter. Maar goed alles erdan maar weer af en opnieuw Kaspersky erop. Nu draait de complete virussacan, maar dat duur bijna een dag, jij schreef dat het bunnen een uurtje was gepiept, hoe doe je dat?? Computer wordt namelijk bijna onbruikbaar tijdens deze scan.
 

Bijlagen

  • failure3.jpg
    failure3.jpg
    13,9 KB · Weergaven: 10
Een dag ???
Hoeveel schijruimte heb jij dan, en hoeel staat er op die schijven ?
 
na mij weten instaleer systeem works ook gelijk de virus scanner en dat ongevraagt.
ik denk dat die heel erg stoor op kaspery inet security paket.
 
Ik heb alles verwijderd nu hoor, NAV wordt niet geladen met NSW kan je namelijk uitzetten. Kaspersky ziet er goed uit nu. Dat Norton is echt verschrikkelijk wat die allemaal ruineert, is volledig doorgeslagen en maffioos. Maar ik wil hier niet teveel over uitwijden anders krijg je weer zo'n welles nietes discussie. Norton gewoon extreem *** zalk maar zeggen. Ik heb twee schijven van 250 gig, met allebei zo,n 90 gig erop. Ik dacht dat alleen de eerste keer het zolang duurt. Maar die tweede schijf en tweede partitie hoeven van mij helemaal niet te worden gescand maar dat kun je in de totale scan niet uitzetten. Maar tien uur is voor welke schijf dan ook veel te lang vooral als het ook nog eens de boel vertraagt.
 
Laatst bewerkt:
exact waarom ik dus geen norton meer gebruik was vroeger men favoriete
 
Heb systeem herstel maar weer aangezet, voor wat het waard is, met maximum aan ruimte misschien dat het dan nog weer eens werkzaam wordt. Ik heb nu begrepen dat systeem herstel niet werkt als er zeer veel is veranderd met beperkte ruimte om die veranderingen aan te brengen, waardoor de herstelpunten en soms allemaal niet meer kunnen functioneren. Vandaar dat de een altijd baat heeft (klein volume en de ander ( ik ) nog nooit (groot volume, veel veranderingen). Alleen vind ik dan dat dat van te voren aangegeven moet worden anders zit je voor pietsnot te systeem herstellen waarna dan pas achteraf blijkt dat het niet is gelukt.
 
Jozo zei:
Heb jij mijn mail nooit gekregen ?

Nee, zie je nou dat komt er allemaal van. Je bedoelt op helpmij heh?? Kreeg wel een melding maar postbox was leeg.
 
Ja email via helpmij, heb hem weer gestuurd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan