Kaspersky firewall - online gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fred1

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2001
Na alle positieve berichten op dit forum over Kaspersky heb ik een trial gedownload van internet security 7. Nu heb ik een instellingsprobleem met de firewall.

Ik heb die ingesteld op trainingsmodus. Ik vind het namelijk wel prettig om te zien welke programma's toegang tot het internet willen. Dan verschijnt er dus een pop up.
Zover geen probleem.

Wel als ik online een game wil spelen. Zodra ik in de lobby kom van de internet servers dan vraagt kaspersky bij iedere server of ik toestemming wil geven voor een verbinding. Bij COD 4 zijn dat er toch gauw 9000 :(.

Ik ken dit niet van anders firewalls. Je geeft 1 keer toestemming voor alle verbindingen in het spel. Het zal wellicht een kleine aanpassing zijn maar ik kan het niet vinden.

Iemand een idee ?

Ga naar Instellingen>>Firewall>>Instellingen>>(tabblad) Regels voor programma’s.
Selecteer daar Cod4.exe (of hoe het heet) en klik op wijzigen, verwijder alle regels en klik daarna op de ‘Sjabloon knop en selecteer ‘Alles toestaan’.

het beste is om gewoon de lows ecurity te kiezen als instelling.
daarna heb je altijd nog zicht op wat wel en niet door mag en je heb iets miinder gezeur.
dan heb je toch iets niet goed gedaan normaal is het als je het programma vertrouw maar een toestemming nodig.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan