Kaspersky firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Hallo,

Ik heb Kaspersky Pure 3.0 op mij computer staan maar door de firewall kan de app van Skype geen verbinding maken met het internet. Ik heb hem niet geblokkeerd via de firewall maar Skype kan nog steeds geen verbinding maken met internet.

Heeft iemand Kasperskye Pure 3 en heeft ook dezelfde probleem met Skype of een andere app? Dan wil ik graag hun help :)

PS: Ik gebruik Windows 8 voor de duidelijkheid

Bedankt

Hallo wakmen. Ik heb geen pure 3.0 en geen Skype en geen windows 8. :confused: Maar om je toch op weg te helpen zou dit al een oorzaak kunnen zijn. Heb je IE 10 en een 64 bits. Afin lees maar eens. En wellicht is er iemand die wel aan die voorwaarden voldoet van alles. ;) Klikje

Windows 8 heeft geen antivirus nodig.
Heeft al ingebouwde defender (in w7 was dat microsoft security essentials)

Hallo wakmen. Ik heb geen pure 3.0 en geen Skype en geen windows 8. :confused: Maar om je toch op weg te helpen zou dit al een oorzaak kunnen zijn. Heb je IE 10 en een 64 bits. Afin lees maar eens. En wellicht is er iemand die wel aan die voorwaarden voldoet van alles. ;) Klikje

Sorry maar wat geeft dat met IE 10 te maken?Er staat niets over Skype :confused:

Windows 8 heeft geen antivirus nodig.
Heeft al ingebouwde defender (in w7 was dat microsoft security essentials)

Weet ik maar ik heb betere beveiliging nodig.Defender is voor iemand die alleen surft enz maar ik download veel dus is een betere zeker te doen!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan