Kaspersky Internet Security, Firefox en Thunderbird

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robotto

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2000
Ik overweeg om over te stappen op Kaspersky Internet Security (KIS) maar gebruik Firefox en Thunderbird i.p.v. de standaard browser en emailprogramma van Microsoft.

Kan je KIS en de software van Mozilla goed met elkaar integreren of moet ik hiervoor allerlei regeltjes over en weer gaan instellen? Of is er niets aan de hand?

Misschien overbodige info maar ik gebruik nu F-Secure (abonnement via Multikabel) in combinatie met SpamPal als spamfilter.

Zelf gebruik ik KIS 7 en Firefox zonder problemen, en Thunderbird heb ik wel eens geprobeerd, en dat gaf ook geen probleem.

Dat hoor ik graag.........:thumb:

F-secure is zo traag als dikke ****** in januari. Een opstart van meer dan 3 minuten is eerder regel dan uitzondering. Heb bovendien van andere Mutikabelers gehoord dat na online scannen er wel degelijk troep op hun PC voorkwam, ONDANKS F-secure. Dan krijg je toch een wat onbehaaglijk gevoel......

Ik zal meteen de bestelling plaatsen bij Helpmij!
Dank voor je snelle reactie.

Ik heb eerst de trial geprobeerd: na een scan van ruim 3 uur gaf het 3 Trojan horses aan......:mad::mad::mad:
Heb daarna meteen F-secure opgezegd en verwijderd en via deze site Kaspersky maar gelegaliseerd.
Ben uit kwaaiigheid wel vergeten de namen van de besmettingen op te schrijven dus kan ik niet meer reclameren bij Multikabel.
Mijn opstart is trouwens met Kaspersky ook meteen een stuk sneller: anderhalve minuut:thumb:
Zal kijken of ik dit niet nog verder kan inkorten; zal wel ergens een topic over zijn op dit forum.

Kaspersky scant dieper (en dus iets langzamer) dan de meeste andere AV programma’s, dus die uitkomst is niet zo vreemd.

Waarom je bij Multikabel wilt reclameren is mij niet helemaal duidelijk. :confused:

Ik spreek Multikabel hier eigenlijk ook niet op aan maar denk wel dat zij op de hoogte moeten zijn van tekortkomingen in de beveiligingssoftware.
Multikabel propageert namelijk dat de door hen geleverde Internet Security Plus van F-secure "afdoende bescherming biedt". Dat is dus niet zo, is niet alleen mijn ervaring. Wellicht dat (bundeling van) klachten of opmerkingen vanuit Multikabel kan leiden tot een stukje feedback richting de leverancier van het pakket.

Op die manier, het kan geen kwaad om ze daar op te wijzen idd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan