Kaspersky Niet Rood

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Opeens verschijnt het kaspersky internet suite 6.0 pictogram in grijs ipv rood in de taskbar. Alles lijkt wel te functioneren, mag ik hopen, maar het hoort niet, hoort rood te zijn. Indien grijs meestal wel wat aan de hand, weet nu niet wat??
 
Nog bijna twee jaar geldig, vrees dat ik weer opnieuw moet installeren. Toch redelijk vaak gezeik met Kaspersky op dit gebied. Opeens gaat het rommelen en dan weet je niet hoe of wat. Unknown license number type unknown key expiration date unknown Ik dacht altijd dat dit gezeur kwam door usenext downloads en dan ging ik maar weer eens betalen. Maar niks is dus minder waar. Vermoedelijk een bug. Voor de zoveelste maal dan maar weer herinstall. Als ik de licensce key wil invoeren zegt ie dat de vorige nog geldig is!! Maar het vak is leeg en als ik toch invoer krijg ik bad internal state.. echt vette **** en instabiele zooi. Lijkt toch normaal te functioneren maar wil het risico niet nemen.
 
vreemd heb nooit geen problemen met mij key
moet er bij zegen dat ik geen legaale key heb dus zekker raar als die bij jou vreemd doet
 
herinstall>> repair en daarna ok. Wat er nou precies aan de hand geweest is weet ik niet maar het is al weer goed. Dacht eerst dat ik alles er weer af moest gooien maar gelukkig niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan