Kaspersky? Panda? Norton? Wat is de beste anti-virussoftware?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carolina2

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2009
Dag software-experts,

Mijn Kaspersky-abonnement verloopt over een paar dagen en ik heb dus weer een nieuwe virusscanner nodig.

Wat is in jullie ogen de beste anti-virussoftware?

Het liefste laat ik Kaspersky in een winkel direct op twee laptops installeren. Weten jullie een winkel in Utrecht, Nieuwegein, Ijsselstein of Vianen) die dit doet?

Alvast bedankt!

Hartelijke groet,

Carolina

Als je op beide laptops legale windows hebt staan is micrsoft security essentials misschien een optie.
Spaart je de kosten voor een pakket en de evt. installatiekosten die je uitspaart.

Beste Carolina,

Deze vraag is al "duizenden" keren voorbij gekomen.
Ik adviseer je even de zoekfunctie te gebruiken. Er is niet 1 beste AV helaas. Is zeer persoonlijk.
Wat ik je wel kan zeggen is dat het overbodig is een betaalde versie te nemen daar gratis versies tegenwoordig niet onder doen hiervoor. Microsoft Security Essentials scoort altijd erg goed en werkt prima samen met Windows !!
Dus hou je geld in je zak en koop er wat leuks voor en besteed het niet aan een betaalde AV licentie..... ;-)

ik raad u aan om de gratis versie van avast!7 te installeren, die is even goed en miscchien wel beter dan alle andere betalende antivirus programma's en het voordeel ook van avast!7 is dat de footprint heel licht is dus een aanrader aan iedereen hier op het forum ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan