Kaspersky probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

tombalfoort

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2006
Hallo

Ik heb gisteren mijn laptop geupgrade naar Windows 7 Ultimate. Nu heb ik alleen een groot probleem. Kaspersky wilt niet meer starten, ook kan ik kaspersky niet meer verwijderen van mijn pc.

Er wordt vermeld dat er een register key niet toegankelijkheid is als ik kaspersky wil verwijderen. Ook kan ik met appremover.com Kaspersky niet verwijderen. Deze gebruikt namelijk de uninstaller van Kaspersky zelf.

Wat kan ik nu het beste doen? Ik kan de register keys van kaspersky namelijk niet verwijderen.

Tom.

P.s. Hier een screenshot van de error http://t-bl.nl/images/error-register.png

Laatst bewerkt:
Bedankt voor u antwoord,

Deze heb ik al gebruikt. Ik krijg alleen nog steeds dezelfde foutmelding. Als ik hem daarna probeer te verwijderen of te installeren.

Even naar de map van Kaspersky gaan, rechtermuisknop op de uninstaller, en uitvoeren als Administrator.

Succes :)

Je kunt KAVRemover ook in de veilige modus gebruiken.
Dat zou het probleem moeten oplossen.

Schakel ook eerst de zelfbeschering uit in Kaspersky.

Laatst bewerkt:
Ik ga hem morgen in veilige modes draaien. Tevens; Kaspersky draait niet meer. Hil niet eens meer opstarten. Maar ik ga het proberen

Sorry voor de late reactie.

De problemen zijn opgelost :D.

Ik moest uit eindelijk alle register sleutel van kasperskylab met de hand verwijderen. Ook klopte de rechten niet allemaal van de (sub)keys. Niemand was de eigenaar (niet te vinden) en er stonden geen machtigingen in de sleutel. Hierdoor kon de Kaspersky app remover waarschijnlijk de keys niet verwijderen.

Na een aantal dagen flink zuchten is het toch allemaal gelukt.

Mijn dank voor jullie reacties is erg groot !!!

Tom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan