Ton52, dat zit er ook in (map oude bestanden). Excuseer me voor mijn late reactie. Deze pc is van mijn broer die ik heb gefixt. Nu is hij ''eindelijk'' van al het malware af. Maar nu mijn pc nog.. Dat lukt me niet om te fixen en hopelijk wilt u mij daarbij helpen
Wanneer ik de pc van mijn broer opnieuw had geinstalleerd met legitieme Win.Xp Home Sp2, waren alle drivers al voorgeinstalleerd. Hierbij kon ik dus direct Kaspersky downloaden en installeren om al deze malwares er uit te krijgen.. Maar dat gaat niet bij mijn pc!:shocked:
Het probleem van mijn pc is, ik heb drivers op cd-rom en USB-stick staan, die ik ná het installeren van Windows er in doe, om drivers van mijn netwerkkaart te installeren.
Maar... Wanneer ik de cd-rom óf USB er in stop, komen ze direct eraan. Dan gaat mijn explorer weg. Dus geen startmenu of wat dan ook, niets meer..
Ik kan dus helaas geen Kaspersky AV installeren. Ik heb gewoon een cd of usb nodig om KAV. te kunnen installeren maar wanneer ik ook 1 van die twee dingen er in doe, komen ze al.. Dus ik sta er erg hopeloos bij. Ik heb geen hoop meer
Wat kan ik het beste doen.. Help mij a.u.b