Kaspersky scan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter118

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2008
Hallo,

Zou er iemand hier misschien naar willen kijken en vertellen wat ik moet doen?
Op het gebied van computers ben ik namelijk geen professioneel:)
Moet ik op close klikken of de acties uitvoeren wanneer ik klik op actions.

B.v.d :thumb:

http://i27.tinypic.com/nd973b.jpg

1. Een Nederlandse versie zou waarschijnlijk duidelijker zijn.
2. Wat heb je met de map D:\Oude bestanden...gedaan.
KAV geeft aan dat hij ze nu niet vind.

Ik had ook een NL versie gedownload, maar toen ik het installeerde bleek het een Engelse versie te zijn:)

Partitie D staat er nog. Sommige bestanden heeft hij verwijderd, althans, dat stond in dat log file. Ik snap niet waarom hij de onderste niet kon verwijderen.

Ik neem aan dat de D partie nog wel bestaat, maar ook de map: Oude bestanden?
De rest kan ik niet lezen op jou afbeelding.

Wil je de NL versie kun je die hier downloaden. (probeer versie)
De normale versie hier

Ton52, dat zit er ook in (map oude bestanden). Excuseer me voor mijn late reactie. Deze pc is van mijn broer die ik heb gefixt. Nu is hij ''eindelijk'' van al het malware af. Maar nu mijn pc nog.. Dat lukt me niet om te fixen en hopelijk wilt u mij daarbij helpen:)

Wanneer ik de pc van mijn broer opnieuw had geinstalleerd met legitieme Win.Xp Home Sp2, waren alle drivers al voorgeinstalleerd. Hierbij kon ik dus direct Kaspersky downloaden en installeren om al deze malwares er uit te krijgen.. Maar dat gaat niet bij mijn pc!:shocked:

Het probleem van mijn pc is, ik heb drivers op cd-rom en USB-stick staan, die ik ná het installeren van Windows er in doe, om drivers van mijn netwerkkaart te installeren.

Maar... Wanneer ik de cd-rom óf USB er in stop, komen ze direct eraan. Dan gaat mijn explorer weg. Dus geen startmenu of wat dan ook, niets meer..

Ik kan dus helaas geen Kaspersky AV installeren. Ik heb gewoon een cd of usb nodig om KAV. te kunnen installeren maar wanneer ik ook 1 van die twee dingen er in doe, komen ze al.. Dus ik sta er erg hopeloos bij. Ik heb geen hoop meer:)

Wat kan ik het beste doen.. Help mij a.u.b

Begrijp ik het goed dat de eerste afb. niet van jou pc is maar van je broer?
Daar is KAV wel geïnstalleerd.

Heb je nu op jou pc Windows ook opnieuw geïnstalleerd? En is het een legitieme versie?
Is de cd-rom/stick een originele of een eigen maaksel waar malware opstaat?

Dus graag enige duidelijkheid, het is nu een beetje verwarrend. :confused:

Ton52. Ik heb een legitieme Windows XP Home edition aangeschaft en is dus niet illegaal. Ik had wel een copy van Windows XP Prof. gekregen van een vriend en daardoor kan er nogal troep in zitten. Hij adviseerde mij om een tooltje te downloaden zodat je het legaal kon maken. Nadat hij was gedownload kwam er malware in. Er zat dus geen KAV op. In mijn broer zijn computer kwam er ook malware, dankzij mij:rolleyes:

Maar toen vertelde ik mijn leraar dit en hij zei gelijk dit: Wat heb je toch in hemelsnaam gedaan. Illegale dingen installeren doe je toch niet? Ik dacht toen bij mezelf. Ok, het is nu over. Ik stap over naar legaal, want DIT kan zo niet:mad:

Mijn usb-stick heb ik gekocht bij Dynabyte, ik kan zelf geen dingen maken. Volgens mij is hij ook besmet maar ik heb de usb geformatteerd en gescand op virussen met KAV, achter de pc van mijn broer. Ik ga zo direct XP Home (legaal) installeren en Kaspersky direct daarna.

Zo is mijn broer er ook vanaf en ik, hoop ik ook:thumb:

Weg met dat troep ik ga dat niet meer doen. En de drivers heb ik op Acer.nl gevonden. Mijn pc is ook van acer, model T160. Ik deed al die tijd zo moeilijk:(

Dit was het dan:)

Heel verstandig.......mocht je nog problemen hebben zie ik het wel. :thumb:

Yes.. Eindelijk. Hij doet het weer perfect..

Nadat XP voltooid werd met een legale cd, namelijk Xp Home, installeerde ik KAV via dit url. Ik ging het programma updaten en voerde dan direct een volledig computerscan uit. Er werd niets gevonden. Erg raar maar goed. Alle malwares zijn nu verdwenen:)

Zo heb ik weer alle legale dingen in mijn pc, en het werkt zoals het hoort:)

Lang leve Kaspersky en Win. Xp Home:cool:

Met dank aan Ton52! Heel erg bedankt. Er kan hier wel een slotje op:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan