Kaspersky Trojan.ds Redirector

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toshiba93

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2009
Berichten
89
Beste ,

Ik heb mij indertijd toen ik een laptop heb gekocht ook een antivirus pakket van KIS2009 aangeschaft.

Toen ik dat bij aankoop van m'n laptop installeerde e.d. werkte het allemaal naar behoren , maar sinds enkele weken heb ik de indruk dat er iets aan scheelt.

Ik had op de website van Kaspersky een product update gedownload om een recentere versie te hebben , allemaal goed en wel ... maar na een tijdje kreeg ik een melding dat mijn KIS2009 niet meer werkte.

Ik heb toen KIS2009 helemaal moeten deinstalleren en opnieuw geinstalleerd , maar in plaats van de nieuwere versie heb ik nu weer de oude uiteraard , telkens als ik m'n KIS2009 nu wil updaten met die nieuwere versie te downloaden krijg ik een melding dat m'n KIS2009 defect is en dan krijg ik het niet herstelt.

Sindsdien blijf ik dus gewoon met die oudere versie zitten , en nu is het probleem telkens als ik een scan wil uitvoeren crasht mijn laptop... eerst hoor je hem nog effe heel hard blazen en dan 20-30 seconden later (tijdens het scannen) valt die gewoon zomaar uit...

als ik hem dan opnieuw opstart valt die tijdens het opstarten ook gewoon een paar keer uit en na 4-5 keer proberen start die toch op maar moet ik wel een heel systeemherstel doen ofzo...

Sindsdien scan ik dus eigenlijk nooit meer mijn laptop , maar zonet kreeg ik een melding van mijn KIS2009 dat er een Trojan.se ofzo gevonden werd... ik ging dus scannen ... maar ja hoor , hij crashte weer.

Iemand die dit probleem herkent?
 
Probeer eens:

tijdens het opstarten (dus nog voordat je het windows logo ziet verschijnen) een paar keer op F8 te drukken, en dan opstarten in de veilige modus. Als je in de veilige modus bent dan nog een keer proberen te scannen. Ook is het aan te raden om op virussen te scannen terwijl je computer niet verbonden is met internet. Succes! :thumb:
 
zal het dadelijk eens testen , bedankt voor het snelle antwoord :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan