Kaspersky Trusted URL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rawox

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2008
Hey,

Ik vroeg me af of ik URL's die ik vertrouw kan toevoegen in kaspersky 7.
Als het kan, leg dan aub ook eventjes uit hoe :D

Groetjes Cas

Ja, dat kan, ik gebruik de 2009 versie al, dus is het even gokken waar.
Maar ik denk: Instellingen>>AV voor internet>>Instellingen>>Vertrouwde internetadressen

Ik heb even gezocht. Maar ik kwam niet verder dan het eerste stukje (instellingen)

Kun je het misscien iets beter uitleggen?

Zoals gezegd ik gebruik versie 7 niet meer maar de nieuwe 2009 versie, dus moet ik het uit mijn herinnering doen.
In het scherm instellingen zie je aan de linkerkant Anti-virus voor internet staan, daar klik je op en dan kijk je aan de rechterkant weer bij instellingen.
Een beetje zoeken doet de mens goed. :)

Uuh. Ik kan het nog steeds niet vinden, ik heb maar een screenshot gemaakt (en ik heb de engelse versie). Hopelijk kun je hier iets mee:

Screenie.jpg

Groetjes, Cas

Ja...! Gevonden... Bedankt he... MAAR
als ik nu naar een ander deel van de website of het forum ga dan is het weer forbidden, moet ik nu al die links toe gaan voegen of kan dit simpeler?

Als je 'Parental control' niet nodig hebt schakel het uit, of verwijder het helemaal via de un-installer.
Want die veroorzaakt jou probleem. (staat op 'kind' waarschijnlijk) :p
Je kunt daarna de site ook wel weer verwijderen.

Laatst bewerkt:
Mijn probleem is dat ik niet op rscheata kan. Heeft dat daar iets mee te maken?
Zo ja, hoe moet ik het verwijderen?

EDIT: ik kan het wel disablen, maar dan werkt RSCheata nog niet

Laatst bewerkt:
Start>>Alle programma's>>Kaspersky Internet Security>>daar ga je naar>>Modify,Repair or Remove.
In het volgende scherm kies je voor Modify en zet je een rood kuis bij Parental control.
Dan wordt het verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan