Kaspersky versus Avast

Status
Niet open voor verdere reacties.

vandesande

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2013
Ik ben een betalende gebruiker van Kaspersky antivirus (Internet Security). Gisteren kreeg ik echter steeds de melding dat kaspersky niet werkte. In ben dan in paniek zelf op zoek gegaan naar een oplossing. Ik dacht : als ik nu een gratis antivirus op mijn pc zet, dan ben ik toch gerust dat er niets kan gebeuren. Ik koos voor Avast. Halverwege de download liep die echter vast bij het item languages (nl). Een uur laten werkte mijn Kaspersky weer normaal. Ik kan nu chter niet meer mailen (internet gaat nog wel). Ik krijg de melding dat er een probleem on,tstan is tussen Kaspersky en Avast... Ik wel die Avast dus verwijderen, doch vind hier geen enkel spoor van. Kan iemand mij zeggen hoe ik die Avast kan vinden en verwijderen? Ik heb mijn pc beroepshalve nodig, en zit dus in de penarie omdat ik mijn mails niet kan lezen van mijn werk, en dus ook gee gegevens doormailen naar mijn kantoor.

O.K. dat is voor later, maar ik ben daar op het ogenblik nog niets mee, ik zit nog met het Avast probleem...

doe een systeemherstel vanaf de dag voor je avast geinstalleerd hebt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan