Bij een update van het software is de kaspersky vast gelopen. Heb het programma verwijderd. En geprobeerd te herinstalleren.
Nu krijg ik de volgende foutmelding:
Dit programma heeft compatibiliteitsproblemen
Kasperksy Internet Security Suite/anit-virus/Pure/Crystal Kasperksy Lab.
Daarna komt de tekst:
U kunt Online help weergeven op de Microsoft-website. Als oplossingen worden gevonden, volg dan de instructies om te proberen het probleem op te lossen.
Als ik dan druk op de knop Help online verkijgen.
Komt er een nieuwe tekst met Er zijn geen oplossingen voor Kaspersky Internet Secuity Suite/Anti-Virus/Pure/Crystal gevonden.
Er wordt een melding weergegeven asl er oplossingen beschikbaar zijn. Neem contact op met Kaspersky Lab voor meer informatie over dit programma.
In dit vester en het vorige venster staat bovenaan: de tekst: Assistent voor programmacompatibiliteit
Wie kan mij helpen om kaspersky weer opnieuw geinstaleerd te krijgen.
Nu krijg ik de volgende foutmelding:
Dit programma heeft compatibiliteitsproblemen
Kasperksy Internet Security Suite/anit-virus/Pure/Crystal Kasperksy Lab.
Daarna komt de tekst:
U kunt Online help weergeven op de Microsoft-website. Als oplossingen worden gevonden, volg dan de instructies om te proberen het probleem op te lossen.
Als ik dan druk op de knop Help online verkijgen.
Komt er een nieuwe tekst met Er zijn geen oplossingen voor Kaspersky Internet Secuity Suite/Anti-Virus/Pure/Crystal gevonden.
Er wordt een melding weergegeven asl er oplossingen beschikbaar zijn. Neem contact op met Kaspersky Lab voor meer informatie over dit programma.
In dit vester en het vorige venster staat bovenaan: de tekst: Assistent voor programmacompatibiliteit
Wie kan mij helpen om kaspersky weer opnieuw geinstaleerd te krijgen.