Kaspersky

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ed58
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ed58

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Hallo beste mensen, ik hoop dat ik goed zit hier in dit subforum. Het volgende, op het ogenblik heb ik Avast Home Edition,(free) op mijn PC. Maar nu zit ik al een poosje te overwegen om de betaalde versie van Kaspersky Internet Security 2010 aan te schaffen. Is er iemand die ervaring heeft met Kaspersky? Een kennis van mij heeft deze AV met 2 way firewall op zijn PC en is er zeer tevreden over. Maar dat is slechts een enkele mening. Daarom wilde ik graag weten of er meerdere mensen zijn die dit gebruiken en wat hun ervaringen zijn. Nu heb ik de Avast Free home edition AV en de Comodo Firewall. Echter het lijkt mij slimmer om het bij een product te houden, graag uw mening..? Bij voorbaat dank..:o

Kaspersky is een goede en geen zware antivirus voor uw pc ik vind het een goede antivirus omdat ik er best goede ervaringen mee had.:thumb:

Zelf zou ik gaan voor Eset Smart Security:)

Groetjes!

Dank voor de reactie, alleen, wat wordt er bedoeld met, u "had" goede ervaringen met Kaspersky? Is er iets gebeurt dat de ervaringen minder werden?:confused: Ik zal die andere ook bekijken....:thumb:

Eigenlijk eerst een andere vraag:

Waarom voldoet Avast niet?

Eigenlijk eerst een andere vraag:

Waarom voldoet Avast niet?

Het is eigenlijk niet zo zeer dat Avast niet voldoet, ik bedoel, Avast onderschepte wel een worm gisteren, een Win32: Malware-gen. Dus daar ligt het niet aan. Alleen een vriend van mij adviseerde Kaspersky. Dus ik wilde eerst advies van Kaspersky gebruikers over hun ervaringen. Inmiddels heb ik al het een en ander op Google gevonden, en ik hou Avast. ( Of het moet een false positive geweest zijn, maar hij zit wel in de kluis)

Laatst bewerkt:
Groot gelijk!
Zelfs de gratis versie van Avast doet op geen enkele manier onder voor de vele betaalde soortgelijke programma's.

Yep, daar ben ik het helemaal mee eens...:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan