Hallo aan iedereen op dit forum. Ik hoop dat iemand mij kan helpen of verder op weg kan helpen. Ik ben bezig om een kleine winkel / praktijk op te zeten en wilde daar graag een kassa programma voor hebben. Niet iets wat geld kost, dus kwam ik bij Excel uit. Vroeger wel wat meer mee gedaan, maar zeer roestig geworden, dus heb ik hard hulp nodig. Ik heb laatst ergens de kassa-leeg.zip vanaf gehaald en nog veel meer om zelf verder uit te werken. Ik heb er behoorlijk aan gesleutelt, maar wat ik echt wil ...niet echt lukken. Ik heb het zo aangepast dat het een A5je af kan printen met dat wat de klant nodig heeft. Maar aangezien ik in Duitsland woon en werk heb ik geen 2de bon nodig, dus heb ik dat er uit gehaald. Als er op verwerken word gedrukt, dan wordt er netjes de datum en totaal som naar een tab of sheet het het geloof ik leverancier 1-tt geschreven. Maar ik wil daar dan ook graag alles op hebben, zodat ik dan gelijk een data sheet krijg waar op staat wat er echt verkocht is en hoef ik dat niet weer met de hand in te geven voor de belasting. Ik ben erg aan het stoeien geweest en krijg het haast voorelkaar, maar dan maar 1 regel en als er weer een bon wordt gemaakt, dan word dus de 2de enz. overschreven en ben ik die weer kwijt. Dus ik wil graag dat aan het einde van de dag er een soort van afsluiting kan komen en dat er bijv. een zwarte balk onder komt te staan met eventuele totalen. En als de volgende dag dan er weer bonnen ingegeven worden dat die weer onder die balk verger komen te staan. Aan het einde van een week of maand kan er dan ook weer een overzicht gemaakt worden enz. Het probleem zit hem voor mij dus in die regels die niet er onder komen, maar elkaar overschrijven. Ik zou diegen die mij hier mee kan helpen heel dankbaar zijn. MvG Jacobus d2j.eu
p.s. Kassa-leeg was dus het origineel zonder mijn veranderingen.
p.s. Kassa-leeg was dus het origineel zonder mijn veranderingen.