Kassa software

Status
Niet open voor verdere reacties.

wesley66101

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2013
Hallo,

Ik weet niet zeker of dit het juiste deel is van het forum.
Maar ik zoek een kassa systeem dat lijkt op: http://www.unicentaopos.co.uk/ maar er mist 1 ding namelijk statie geld.
Weet iemand een programma dat dat erbij heeft en lijkt op unicentaopos of mischien kan iemand dat toevoegen??
en het liefst bedoelt voor touchscreen aangezien we een touch monitor hebben

Groetjes: Wesley

Kun je je vraag toelichten. Ik neem toch aan dat je zelf producten aan je POS kan toevoegen zonder programmeerwerk. Dan is statiegeld toch ook gewoon een product, of bedoel je iets anders?

Ja je kan een product toevoegen zonder progameer werk,
maar ik bedoel dat als je bijvoorbeeld een fles cola scant dat er automatisch apart statiegeld onder staat

groetjes :Wesley

kent de software die je aangeeft geen samengestelde producten. Ik ken het programma waar je naar linkt niet, maar ik weet wel van iemand die een statiegeld systeem had, dat de streepjes code verwees naar een samengesteld product. (de drank en het statiegeld). Met een piep werden er dus 2 producten aangeschaft.
mogelijke oplossing?

heey smartthinker,
zou jij aan die persoon kunnen vragen of hij een link in dit topic wil posten?
of wil je het email geven van die gene??

groetjes: wesley

ik zie hem niet vaak, maar ik heb je vraag op mijn taaklijst gezet en in mijn agenda opgenomen, als ik hem zie en hoor hoe hij het deed, dan geef ik een post. Zal niet voor eind volgende week zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan