Kassasysteem op website HOE?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandraVG

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2007
Hallo,
ik wil op mijn websites een kassasysteem plaatsen.

Kan iemand mij vertellen hoe en wat ik daarvoor moet doen?

Mijn websites zijn gemaakt in Frontpage in combinatie met Xara Webstyle.
Deze websites heb ik zelf gemaakt en ik kan hier aardig mijn weg in vinden.

Voor mijn betalingssysteem van de IDEAL en de creditcard heb ik alleen een winkelwagensysteem nodig.

mijn websites zijn:
www.kaartcrea.nl en www.geboorteschoentjes.nl

Ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen.

groeten, sandra

Beste sandraVG,

Om een kassasysteem te gebruiken heb je als aller eerst PHP & mySQL ondersteuning nodig op je webhost. Dit kan je simpel navragen of je weet zelf al het antwoord :) .

Daarnaast moet je eigelijk enige kennis voor PHP & mySQL hebben. Om het script te maken. Of je hebt een site die toevallig een kant en klaar systeem hebben.

Wat ik wel misschien voor je kan doen is aangezien ik zelf ooit zoiets heb gebouwd, dat ik je de scripting verstuurt en dat je het zelf inbouwd of als dat niet gaat werken kan je me altijd om hulp vragen ;)

hallo,

mijn host ondersteund beide.
Ik heb mijndomein.nl en voor de nieuwe website starthosting.nl

Kan ik die scripting in mijn Frontpage toepassen?

Gr. sandra

Het script kan je zeker toevoegen in frontpage alleen wel via de mode dat je de code ziet ;).

Stel kassa.php is het script, dan kan je heel gemakkelijk ergens in je broncode waar je het dus will hebben:

Code:
<?php

include ("kassa.php");

?>

OK. dat snap ik.
zou je mij het schript toe willen mailen?
of hoe wil je dat doen?

Zie mijn pagina www.kaartcrea.nl

kan ik dan onder de foto bijvoorbeeld een winkelwagentjhe plaatsen dat de mensen het model dat ze willen kunnen aanklikken en dan op de betaalpagina een overzicht van kosten en dan de betalingsmogelijkheden?

kan ik het script aanpassen wat ik wil?

thanks,
sandra

en dat is nu net het probleem.

de website zoals die nu online staat, snap ik, en heb ik zelf gemaakt maar dat hele PHP & mySQL is mij abracadabra....

vandaar de vraag om hulp.

Maar in jou geval wordt het wel erg veel hulp je hebt eigenlijk een kant en klaar oplossing nodig. Ik weet niet of er iemand is die dat zomaar even voor je kan en wil bouwen. Er zijn bedrijven die dat ook kunnen voorbeeld is tripledeal

misschien wel.
maar ik kan er ook van leren natuurlijk.

De website die ik nu heb draaien heb ik ook moeten leren maken.

dus alle hulp-tips-scripts zijn welkom..

Zoals ik al eerder meldde kan ik je me zelf gebruikte script gebruiken. was voor een webshop dus indien je intresse hebt meld het maar :thumb:

Hallo hardwaregeek.
zou je mij svp een mailtje willen sturen?
bij mijn profiel staat dat aangegeven, bij jou kan ik het niet aanklikken.

Thanks!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan