Kast van Compaq Evo D510 open maken, hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
1.406
Ik heb hier een Compaq Evo computer maar ik zie geen mogelijkheid om die kast open te maken. Hoe gaat dit bij zo'n Compaq Evo D510, een standaard kantoor PC in zijn werk?
Er zitten wel 2 klikhendeltjes aan de zijkant maar als ik die inklik gebeurt er niets? Wie weet meer. Alvast dank.
 
Zorg ook dat alle schroeven los zijn, de zwarte kap moet in zijn geheel verwijdert worden. Dus ook de zeikanten.
 
Zorg ook dat alle schroeven los zijn, de zwarte kap moet in zijn geheel verwijdert worden. Dus ook de zeikanten.

Zou je wat specifieker kunnen zijn waar die schroeven zouden moeten zitten. Ik zie namelijk maar 1 schroef rechts aan de achterkant van de PC.
Die schroef had ik namelijk net ook al los en toen gebeurde er ook al niets.
 
ja de hele kap moet verwijderd worden dus moeten er meer dan 1 schroef in zitten.
maar ik krijg sommige kasten ook niet open.wat soms wel helpt is de schoevendraaier er tussen zetten of grof ge:D :D weld
 
ja de hele kap moet verwijderd worden dus moeten er meer dan 1 schroef in zitten.
maar ik krijg sommige kasten ook niet open.wat soms wel helpt is de schoevendraaier er tussen zetten of grof ge:D :D weld

Decouperzaag er in en ................................. :p
 
gewoon voor de pc gaan staan, de twee knoppen op de zijkant indrukken en de kap in zijn geheel naar je toe trekken. Klaar......
 
@houtjep,

Welkom op Helpmij.:)

Topics van 2007 mogen met rust gelaten worden, deze zijn al lang niet actueel meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan