Kasteel Arcen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frisian

Inventaris
Lid geworden
28 jul 2004
Onze vakantie is inmiddels al weer een tijdje voorbij, maar was dit jaar in Limburg. En tijdens onze dagtrip naar de kasteeltuinen van Arcen heb ik nog een paar mooie kiekjes kunnen schieten.

Arcen_1.JPG

Koikarpers; je wilt niet weten hoeveel er daar zwommen. Als een vogeltje aten ze uit je hand.
Foto's zijn gemaakt met een polarisatiefilter wat een hoop spiegeling van het water weg neemt.

Arcen_2.JPG

Daarna een roofvogelshow. Erg spectaculair om te zien hoe ze die beesten getrained hebben.

Arcen_3.JPG

En met de telelens zijn er heel mooie plaatjes te schieten.

Arcen_4.JPG

Arcen_5.JPG

Dit is een van de Valkeniers (zeg ik dat goed?) met een zeldzame Amerikaanse roofvogel bij zich. Ben de naam helaas even vergeten.

Arcen_6.JPG

Hier stond ik met de telelens deze gier te fotograferen. De valkenier stond iets achter mij, waardoor hij recht op mij af kwam.
Doordat ik alleen door de lens keek, had ik niet in de gaten die hij zo dicht over mij heen vloog. Zo dichtbij, dat ik zijn veren door mijn haren heen voelde. Echt fantastisch om zoiets mee te maken.

Arcen_7.JPG

Dit zal iets van enkele meters afstand zijn geweest. Met telelens, en de Canon in de sportstand en mitrailleurstand. :D
Arcen_8.JPG

De foto is een tikje bewerkt (lichter van kleur gemaakt).

Canon EOS 300D.
Verschillende standen en waarden.

Die laatste is zeer mooi geworden. Zoveel heb je daarmee niet ingezoomd 134mm volgens de gegevens. Wel een snelle sluitertijd 1/640 sec.:)

Leuk foto's, vooral waar die vogel op je af komt vliegen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan