Kastje met mogelijkheden nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

GooGooJansen

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2006
Hallo,
Ik heb een kastje (ik weet niet of het bestaat) nodig waarbij je een aantal ingangen hebt; HDMI, DVI (dit is toch de nieuwe aansluiting voor monitoren) en analoge televisie, en audio uitgangen.

Dan zou ik dus willen dat het er zo uit ziet:

uitlegkastjejc4.jpg

Ik heb geen idee of zo'n kastje bestaat? Er moet trouwens ook een afstandbediening bij zitten die het kan uitschakelen.
Best veel dingen of niet? :P

Met vriendelijke groet.

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik weet niet of er zo`n kastje is, maar ik weet wel dat er beeldschermen/tv`s zijn die zo iets kunnen.

Mijn broertje heeft laatst een tv gekocht met een dvi en HDMI ingang, tevens een scart aansluiting.

en voor het geluid hebben ze kastjes uitgevonden die ze " versterker" noemen

Succes

Hallo,
Een versterker heb ik hier al liggen, dus dat is geen probleem. Ik heb net nog eens even gekenen en de Samsung T220HD gevonden. Enige nadeel is dat ik dan niet kan opnemen... Of kan ik ook nog een kaart in de pc zetten die het kan lezen én opnemen én doorsturen?

Ik heb het al opgelost (denk ik). Ik ga de Samsung T220HD kopen en daar sluit ik dan alles op aan (het is ook mogelijk om aparte boxen te pakken). Dan doe ik nog een kaart in de PC die het ontvangt en doorstuurt waardoor ik ook de mogelijkheid heb om het op te nemen. Bedankt voor de hulp! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan