Kattenbelletje aan ontvangen e-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Very Fast Eddy

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2008
Hallo,

Het komt voor dat ik e-mails in mijn inbox laat staan, omdat ik bijvoorbeeld in afwachting ben van een antwoord of dat ik op een bepaald tijdstip wil antwoorden.

Omdat het soms een flink aantal kan zijn, lijkt het mij handig als je los van het kunnen koppelen van een herinnering een korte beschrijving kan toevoegen. Bijvoorbeeld op wie je wacht en waarom.

Weet iemand of zoiets mogelijk is?

Alvast bedankt.

Eddy

Ik kan niet ontdekken hoe je bij de reminder nog wat kan aangeven. Zelf maak ik wel eens gebruik van "Follow up flag" (opvolgingsmarkering) zodat ik op de regel van de e-mail zelf wat neer kan zetten.

Hoi,

Je kunt het volgende doen:

Klik met de rechtermuisknop op Persoonlijke mappen en maak een nieuwe map aan met als inhoud Taken, bijvoorbeeld met de naam 'Wachten op'
Klik op deze map en maak een nieuwe taak aan.
Sleep nu het betreffende mailtje naar het taakitem (in de taakbalk!) het mailtje wordt nu als onderdeel in het tekstvenster van de taak geplaatst en je kunt er bijschrijven wat je wilt.

Omdat het - zoals je zegt - om 'nogal' wat mailtjes gaat, krijg je in deze map een keurig overzicht van de 'taken' (kan vanalles zijn dus ... ) waar je nog wat mee moet.
En je kan die betreffende mailtjes uit je Postvak IN verwijderen.

Met de door jullie gedane suggesties kan ik behoorlijk uit de voeten.
Iedereen bedankt voor z'n input. :thumb:

Groet,

Eddy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan