KAV 7.0 firewall, hoe kom ik er van af...

Status
Niet open voor verdere reacties.

orion1980

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2008
Gister KAV 7.0 geinstaleerd gehad, maar de key was verlopen, dus had ik hem weer verwijdert, maar nu is blijkbaar ergens de Kaspersky Internet Security firewall blijven staan, hoe gooi ik dat ding van mijn pc af, ik kan hem nergens vinden, niet in programma's en onderdelen en ook niet gewoon op de c schijf...

Tja, dat krijg je als je een niet legale key gebruikt. :shocked:
Hier is een verwijder programma.

Om te beginnen;
1) Download KAVremover.zip
2) Pak het uit in een map op je bureaublad.
3) (Dubbel) klik op het bestand KAVremover.exe
4) Type de code die je ziet in het invoerveld, en klik op Remove.
5) Nadat KAVremover zijn werk gedaan heeft, herstart de computer, en KIS/KAV 7 is verwijderd.

Tja, dat krijg je als je een niet legale key gebruikt. :shocked:
Hier is een verwijder programma.

Om te beginnen;
1) Download KAVremover.zip
2) Pak het uit in een map op je bureaublad.
3) (Dubbel) klik op het bestand KAVremover.exe
4) Type de code die je ziet in het invoerveld, en klik op Remove.
5) Nadat KAVremover zijn werk gedaan heeft, herstart de computer, en KIS/KAV 7 is verwijderd.

Beste,

Hij zegt nu, kaspersky was not detected.

maar toch blijft er duidelijk staan in mijn windows beveiligings centrum dat KIS firewall is ingeschakeld....:confused:

Windows beveiligingscentrum geeft wel vaker foute meldingen, als KIS weg is installeer gewoon (als je er niet voor wilt betalen) een gratis AV programma en firewall.

http://support.bluemedicine.be/mybb/showthread.php?tid=168

http://support.bluemedicine.be/mybb/showthread.php?tid=169

Ja geweldig dat die wel vaker foute meldingen geeft, hoe krijg ik t daar weg, pc is nog geen 24 uur in gebruik. Ik vind het bijzonder storend dat hij aangeeft dat mijn firewall aan staat terwijl de windows fire wall uit staat en dat allemaal door KIS.....

Het is geen fout van KIS maar van Windows BC.
Je kunt ook het volgende proberen (het schijnt goed te werken, maar ik heb het zelf nooit gebruikt).

1. Stop tijdelijk de WMI service (Windows management instrumentation) via: Start->Uitvoeren en type daar: services.msc in dat scherm zoek en stop je eerder vermelde service.

2. Als volgende verwijder je de repository map in: C:\windows\system32\wbem\
Wacht dan tot de map weer wordt aangemaakt (dat kan even duren).

3. Start de WMI service weer en herstart de computer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan