kazaa Blijft bij verbinden...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spk0

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2004
Berichten
57
Als ik kazaa lite resurrection opstart, blijft hij maar verbinden, het lukt niet.

- Windows XP Pro
- Internet Explorer kan gewoon sites bezoeken
- Staat geen firewall of virusscanner aan
- Staat niks bij opstarten(msconfig)
- Ik zie geen vreemde bestanden bij Taakbeheer
- heb met 3 ONLINE virusscanners gescand, en EEN offline, alle updates
- heb lavasoft ad-aware gebruikt, alle updates
- alle updates van windows update,
- router ge-update, en firewall daar gecontroleerd, stond niet aan...

heb misschien nog wel meer gedaan, maar het lukt niet!

//edit: MSN messenger doet het ook niet, windows messenger kan WEL verbinden.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Spk0
Staat geen firewall of virusscanner aan

Dan zou ik maar blij zijn dat die verbinding niet tot stand komt. Zo vraag je om problemen.
Heb ooit eens hetzelfde probleem met Kazaa gehad. Heb het toen opnieuw gedownload en geïnstalleerd en toen werkte het wel.
Kazaa hoort met firewall en virusscanner gewoon te werken. Ga in ieder geval geen dingen downloaden met een uitgeschakelde virusscanner.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Ja ik hoop ook niet dat je denkt dat ik dan nooit een virusscanner en firewall heb aanstaan, want dat heb ik dus wel. maar gewoon even voor de zekerheid bij het verbinden uit, om uit te sluiten dat t daar niet aan ligt:rolleyes: .

En ik heb Kazaa Lite allang opnieuw geinstalleerd, verschillende versies ook..doen het allemaal niet.
 
Dan zou ik geen Kazaa maar gebruiken maar een ander shareprogramma, zoals Shareaza/ Soulseek (voor muziek) / Emule/ Bittorent en weet ik veel wat je nog meer hebt :D
 
Jaa...ik heb soulseek..

maar dat kan ik wel gebruiken, maar bij kazaa download ie gewoon meer enzo, ik wil kazaa...geen andere dingen gebruiken:)
 
Toch maar even kijken of er spyware in je PC'tje zit...

Laat allereerst je PC op Malware, zoals Adware/Spyware en dergelijke troep, scannen met de volgende programmaatjes: Ad Aware en/of Spybot Search en Destroy. Als het probleem er dan nog steeds is, moet je een HijackThis Log plaatsen op het forum.

Hoe plaats ik een HijackThis Log op het forum?

Dat doe je door naar de volgende pagina te gaan: Helpmij tegen spywareoffensief deel 5

Op deze pagina moet je de eerste post goed doorlezen, als je de instructies uitgevoerd hebt die daar staan en je je log gereed hebt, moet je op ”Reageer op Bericht” drukken. Nu kun je je log plakken en er zal zo spoedig mogelijk naar gekeken woorden door de spyware-experts

Plaats je log dus in datzelfde onderwerp en open niet zelf weer een nieuwe!!!
 
Zo, nou heb dus allemaal gedaan, alles verwijderd enzo, met allebei de progs, en daarnaa Hijack This log gepost..

NIKS MIS

wat nu:(
 
ik heb dat ook gehad met K-lite en heb in de werkbalk de verbinding verbroken en dan opnieuw verbonden en toen ging ie weer, wie weet lukt dat bij jou ook wel

greetz

steveson
 
Weet echt niemand iets?

alsof iets het blokkeert....een programma. want nu doen meerdere programma's het niet: msn messenger(alle versies), Windws messenger doet het wel
ja kazaa...
ongeveer elk programma wat moet verbinden met internet...

staan geen rare dingen in, heb gescand op virussen dus, en spyware enzo verwijderd, en hijack this log geplaaatst..

Wat nu:eek:
 
Ben er achter gekomen dat kazaa enzo het wel doet in Veilige Modus. er staat NIKS aangevinkt bij opstarten, dus het programma moet in het register zitten, of een doodgewoon programma houdt t onbewust tegen. Hoe weet ik welk programma het is?
 
Ik heb precies het zelfde probleem, en niks helpt indr. Heeft er iemand een oplossing?
 
Omdat hier niemand weet wat het is, heb ik maar systeemherstel gedaan, alles werkt weer....ik zet het niet op opgelost...
 
Ik had er ook last van, kazaa lite resurrection toen gewoon aan laten staan en we gegaan, toen ik een uurtje of wat later thuiskwam had ik verbindig. :)
Sindsdien werkt het gewoon normaal.
 
Als ik het nu zo bekijken doet ie het opeens uit het niets weer geloof ik. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan