kazaa gold

Status
Niet open voor verdere reacties.

janntjes

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2004
hallo
wie weet er misschien waar ik gratis kazaa gold kan downloaden???
ik hoor het wel hoop ik
groetjes janntjes

is kazaagold trouwens niet hetzelfde als kazaa lite?
(dacht zoiets gelezen te hebben)

Kazaa Gold is oplichterij. Het is een gehackte versie van Kazaa Lite. Met dien verstande dat Kazaa Lite gratis is, terwijl je voor Kazaa Gold moet betalen. Het zou me ook helemaal niet verbazen als aan Kazaa Gold ook nog spyware is toegevoegd. Brand je vingers hier dus niet aan.

Trouwens, als je je systeem een beetje gezond wilt houden, mijd dan gewoon alles wat met Kazaa te maken heeft.

neej kazaa gold heeft geen spyware en is sneller als kazaa lite en vraagt dus niet de hele tijd om meer bronnen nodig dus weet iemand waar ik heb kan downloaden gratis.??
ik hoor het wel hoop ik

groetjes hunt

Kazaa heeft z'n langste tijd gehad ja. Je kan je beter richten op BitTorrend, eMule, Shareaza, etc.

Luister nou ver* eens naar wat wij zeggen. Dit is je tweede thread al over dat idiote Kazaa, en alle versies ervan bevatten spyware/virussen oid. Geloof jij nu echt dat Kazaa Gold "sneller" is??? Hoezo dat? Hoezo zou Kazaa Gold sneller zijn? Dit ligt totaal aan de gebruikers waarvan je downloadt. Als die hun upload afknijpen, krijg jij echt niet een "veel hogere snelheid" als bij Kazaa Lite. En als je zo graag rotzooi op je PC wilt, je doet maar, maar als je problemen krijgt moet je niet hier wezen.

WTF :8-0: Geloof je nu echt dat zo'n pagina betrouwbaar is?

Je naam en emailadres worden gevraagd voordat je Gold mag downloaden.... je houdt zo open huis voor spammers....

"Page updated on: Friday August 27, 2004 "

Zal best, is gewoon een automatisch scriptje:confused:

och mocht iemand het afvragen , hier een paar screenshots.
kg1.jpg

kg2.jpg

kg3.jpg

// Trouwens er werd ook spyware mee ingeinstalleerd
(en heb 't trouwens al weer verwijdert)

Geplaatst door XP_PC

Slechte dag gehad :confused:

Nee, maar deze topicstarter blijft volhouden dat ie Kazaa wil en dat ie "het wel hopelijk hoort"...

Zoiets van

Ik wil weten wat jullie ervan vinden maar ik doe toch lekker wat ik wil

Achja...

Maargoed; ben benieuwd of hij nog wat heeft aan de linkjes...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan