kazaa hack ??????

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
Berichten
1.289
Hallo allemaal

ik heb een vraag wie van jullie heeft wel eens va kazaa hack gehoort ,

en zo ja wat kun je er nu presies mee doen en welke versie heb ik dan nodig (kazaa v K++)


alvast bedank
 
Bedoel je de patch waardoor je participation level ineens naar 1000 schiet?
 
Geplaatst door djoeke
Hallo allemaal

ik heb een vraag wie van jullie heeft wel eens va kazaa hack gehoort ,

en zo ja wat kun je er nu presies mee doen en welke versie heb ik dan nodig (kazaa v K++)


alvast bedank

Hoi,

Het schijnt je participatie level te verhogen,maar of't wat is weet ik niet.

Grtzz.
 
kazaa hack
gebruikt u geen kazaa lite, maar een orginele kazaa-editie en wilt u graag eeb hoger participation level, dan installeert u kazaa hack. dit programma doet het lijken alsof u ontzettent veel bestanden hebt gedeeld door van alles van uw harde schijf te downloaden.kazaa denkt dan dat het een andere gebruiker is die van uw gedeelde bestanden heeft gedownload. op deze wijze schiet uw participation level als een speer omhoog. op de website kazaahack.250x.com kunt u kazaa hack gratis downloaden


bron tips & trucs september 2003
101 tips voor kazaa

groetjes huib
 
Ik heb Kazaa Lite Versie 2.1.0 en daarbij wordt de hack automatisch geinstalleerd
 
ja okè dat begrijp ik nu daar alvast bedankt voor


maar kan dat dan ook met kazaa ++ of moet ik een gewone versie van kazaa downloaden
 
the_dannyboy jij begrijp wat ik bedoelt en werk dat dan zo`n beetje of niet wat zou je me aan raden
 
Ik merk niet echt veel verschil, maar dat kan ook aan mij liggen, omdat ik die hack gewoon al gewend ben.

Ik zeg maar zo: baat het niet, dan schaat het niet ! :D
 
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst door djoeke
Hallo allemaal

ik heb een vraag wie van jullie heeft wel eens va kazaa hack gehoort ,

en zo ja wat kun je er nu presies mee doen en welke versie heb ik dan nodig (kazaa v K++)


alvast bedank



funzip volgens mijn is de vraagstelling zo goed heel bleefd en niet te opdringent of moet ik dit de volgende keer anders stellen .
zo dat ik nog vaker op helpmj.nl komt en verdere mensen helpen ben ook pad bezig bij helpmij
 
Het helpt niet echt.. Heb zelf ook een tijdje KaZaA 2.xx gedraaid en telkens m'n participatie level op 1000.. downloade gewoon net zo snel als bij KaZaA 1.7.2 die gewoon zulke ongein niet kent. :)
 
Geplaatst door djoeke
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
funzip volgens mijn is de vraagstelling zo goed heel bleefd en niet te opdringent of moet ik dit de volgende keer anders stellen .
zo dat ik nog vaker op helpmj.nl komt en verdere mensen helpen ben ook pad bezig bij helpmij

Vraagstelling is toch correct....ga door.

Doe als BrEeZeR zegt en laat je part. level op 1000 (standaard) staan.
Intestellen in opties.

Grtzzz.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan