Kazaa kan niet connecten

Status
Niet open voor verdere reacties.

gradje16

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2003
Hey mensen,

ik heb een probleem met kazaa...
ik zit op een netwerk (3 pc's)...de andere 2 pc's kunnen gewoon met kazaa connecten, maar bij mij verbind hij niet. De instellingen in de router (Sitecom) zijn voor iedereen gelijk dus hier ligt het niet aan. Ik vermoed dat het probleem in me pc zit, maar ik heb geen idee waar...

Een ander probleem is dat soms internet weg valt en dan na 1 minuut weer terug is...maar dat gebeurd de ene x vaak en de andere keer nooit...heel vreemd...

Alvast bedankt..

Gerard

Ik weet niet waarom Kazaa dat doet, maar ik raad je sterk aan om een ander programma te gebruiken. Het netwerk van Kazaa is al een aantal jaar zwaar vervuild met virussen en nep bestanden.
Ik zou zeggen dat het beter is dat ie niet kan connecten :D
Use Limewire instead!

Over je internetconnectieprobleem, al gescand op spyware met Spybot en Ad-Aware SE? Zo ja, post dan een HijackThis log op www.antispywareoffensief.nl

Nou, zowiezo geen Kazaa, maar Limewire (Java based = sloom) gebruik ik nu ook al een tijdje niet meer.

Nu gebruik ik BearShare Lite (Zelfde netwerk al van LimeWire), maar dit proggie werkt veel sneller en met meer zoekresultaten.:)

Ach ja, mwah, ik heb tot nu toe altijd op het maximum van mijn breedband verbinding zitten downloaden :) maar zo heeft iedereen zijn favoriet :cool:

Ja, verbinding is bij limewire geen probleem, dat doet hij wel goed, maar het proggie zelf is heel zwaar (ivm java-bases) Als het gewoon een C++ proggie was geweest was ie wel top. :)

Maarja, iedereen z'n favoriete P2P'er.

Hmm, ja dat is waar. Java is inderdaad zwaar. Hmm, misschien moet ik ook eens Bearshare Lite proberen...

wat de verschillende programma's betreft, maakt geen verschil...heb er echt veel geprobeerd...zoals limewire, gnotella, shareaza etc...maar allemaal zonder resultaat...kan het aan spyware liggen? khad eerst spybot erop staan (na herinstallatie niet meer gerund..) tog maar eens doen dan...

maybe werkt me internet dan ook weer fatsoenlijk:)

Gerard

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan