kazaa.kpp

Status
Niet open voor verdere reacties.

hangmat

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 mei 2001
Berichten
3.199
Zonealarm vertelt me dat kazaa.kpp internet op wil. Als ik nee zeg, dan blijft kazaa lite 2.41 hangen op de status connecting. Als ik kazaa.kpp wel loslaat, kan ik gewoon kazaa-en. Ik heb overigens kazaa lite 2.41 en geen kazaa. Weet iemand hier iets meer over?
 
Simpel
Als Kazaa geen contact met het internet kan maken kan je ook niets downloaden.
 
Zoveel is me duidelijk.

Maar mijn vraag is, is kazaa.kpp een stuk spyware of een met versie 2.41 toegevoegd component, want ik ben het in het verleden nog nooit tegengekomen (en ik heb kazaa al vanaf versie 1.51). Ik wil gewoon weten of kazaa.kpp een normale component is die ik alle ruimte kan geven of dat het een stuk spyware is dat ik eruit moet slopen.
 
De verwarring ontaat, doordat sinds 2.40 KPP (Kazaa ++, een mod om de Kazaafactor op 1000 te zetten o.a.) in samengevoegd met Kazaa Lite. Vroeger was K++ al los erbij geleverd (en werd erna eroverheen gezet), maar nu heeft de maker van Kazaa Lite het er al in zitten.

Maar ik zou wel ff upgraden naar 2.42, aangezien daar een soort bug is opgelost die het makkelijk maakte voor de RIAA om neppe of verne*kte mp3's te delen. Zie http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan