Kazaa Lite 2.6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Önder

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2004
Kazaa Lite 2.6 is uit! Maar als ik hem wil installen lukt het niet omdat hij kazaa2.6install.exe ofzo moet hebben. Ik heb het engelstalige forum van kazaa lite bezocht maar ik snap er helemaal niks van.
KLIK HIER voor de forum van Kazaalite.
Kan iemand me helpen?

Op het forum waarnaar je verwijst staat:
To get a working installation, chose one of the following options:
1. During installation chose the option "Install KMD Without Ad/Spyware" and ensure "kmd260_en.exe" is on your desktop before installing (recommended) OR
2. After installation place kazaa.exe (and magnet.exe) in your installation folder and make sure the option "Install KMD Without Ad/Spyware" is NOT checked

Maar ik denk dat je beter Kazaa Lite Resurrection 0.0.7.5 (oftewel Kazaa Lite K++ 2.5.5) kunt gebruiken: http://www.filesharingplace.com/p2pclients.php (dan loop je ook niet de kans per ongeluk spyware mee te installeren).

Geplaatst door Önder
KAZAALITE2.6 is HIER te downloaden.

Als je zo'n directe downloadlink geeft, mag je er wel even bij vermelden dat wie niet oplet zomaar Kazaa Media Desktop mét de spyware binnenhaalt!

Niet aan beginnen, deze KazaaLite: lijkt niet betrouwbaar. Gebruik liever de K++ editie: zie mijn vorige bericht.

Geplaatst door buffy

Als je zo'n directe downloadlink geeft, mag je er wel even bij vermelden dat wie niet oplet zomaar Kazaa Media Desktop mét de spyware binnenhaalt!

Niet aan beginnen, deze KazaaLite: lijkt niet betrouwbaar. Gebruik liever de K++ editie: zie mijn vorige bericht.

Oke dan hier komt mijn officiele waarschuwing:
Kijk uit voor spyware!;)

Je kunt hem ook via kazaa zelf downloaden maar ik kan daar geen eigenscappen aanklikken(in de browser van kazaa).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan