Kazaa-lite...Help hij doet het niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

jappie86

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2004
Ik heb gisteravond Kazaa -lite 2.0 (Dutch) geinstalleerd op mijn computer. Ik had eerst een andere maar die had ik eraf gegooid, omdat het teveel virussen met zich meebracht en in t Engels was.

Ik heb nu alleen een probleem. Als ik mn Kazaa-lite open krijg ik de volgende melding:

The SOCKS server name or adress you entered could not be found. Please correct the server name/adress and try again.

Ik heb al gekeken wat dat allemaal inhoud die SOCKS Het heeft iets te maken met het tegenhouden van bepaalde internetsites. Ik heb ook het bestandje hosts al gedownload van k-lite.nl. Maar nu doet hij het nog niet.

Ik heb ook mn firewall niet aanstaan. Ook geeftie aan bij 'bestand' geen verbinding te hebben...

Hoe kan het dat mijn Kazaa-lite 2.0 het niet doet. Heeft iemand anders, anders misschien een betere versie die het wel doet.

Alvast bedankt,

Jappie

Je hebt waarschijnliojk bij de options in kazaa aangevinkt dat je socks wilt gebruiken en daar een poort aan gekoppeld. Standaard hoort dit dus uitgevinkt te zijn.

hoi

heb je misschien een router er tussen?

kan wezen dat je de poort nog open moet zetten?

ik weet niet cker hoor maar succes verder groetjes mike

Geplaatst door GForze
Je hebt waarschijnliojk bij de options in kazaa aangevinkt dat je socks wilt gebruiken en daar een poort aan gekoppeld. Standaard hoort dit dus uitgevinkt te zijn.

Ik heb het al uitgevinkt. Maar hij doet het nog steeds niet. Hij blijft nu staan op verbinden...

Maar het stond eerst wel aangevinkt ? En je krijgt nu geen foutmelding meer ?

Portforwarding met router is niet nodig, zolang alternatief downloaden via poort 80 is aangevinkt. (staat dit wel aan bij jou ?)

Dan zou je Kazaa even opnieuw moeten uitschakelen. (dus ook uitschakelen in je taakbalk)

Daarna Kazaa opnieuw starten

In jou geval zal het lang duren tot hij verbonden is... dit probleem komt vaker voor

Dankjewel voor jullie berichten. Ik lees ze nu net. Ben heel de dag bezig geweest met andere dingen. Ik zal nu eens kijken of ik die nieuwe Kazaa lite het wel wil doen bij mij.

Jullie horen het nog :thumb:

Ik heb nu die Kazaa++ 2.4 erop gezet. Maar hij doet t nog steeds niet :( . Ik snap er niks meer van.

Kan iemand mij nog helpen...

Ik heb windows XP - een router en verder nisk belangrijk denk ik.

Wie helpt mij!?!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan