kazaa lite k++ niet meer upload

Status
Niet open voor verdere reacties.
Opties, "zoek bestanden om te delen"en dan "mappenlijst" Alles wat aangevinkt is deel je. Als er niets te delen valt kun je ook niet uploaden.

Door alle voltooide downloads uit je gedeelde map te verwijderen.

Maar wil je dat nu echt, leechen?:(

[offopic] Ik knal leechers er ook altijd gelijk af. Iedereen kan zijn eigen reden hebben, maar P2P werkt niet op die manier[/offtopic]

Ikke ikke, en de rest kan stikken :rolleyes:
Met andere woorden: wel willen hebben, maar niet willen ruilen.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door sluysen
wat is leechen?

dat is taking without giving

oftewel wel bestanden van anderen downloaden, maar zelf geen bestanden aan anderen aanbieden

in goede p2p-communities is dat absoluut uit den boze
(maar tot die communities behoort het Kazaa-netwerk duidelijk niet...)

leechen is downen zonder te uppen.

In de p2p gedacht is dat nogal asociaal. Per saldo wordt er altijd net zo veel gedownload als geupload. Als jij dus niet up upload is dat niet fair.

Tuurlijk tast het je datalimiet aan, maar bij die andere mensen waar jij van download ook toch?;)

Bij welke provider zit je met welk abonnement? Misschien heb je wel onbeperkt.

Ik zit doorgaans per maand op ca 25 GB download, en 55 GB upload (mag max 100 GB). Bij mij wordt er dus meer afgehaald als dat ik zelf download.:)

Geplaatst door sluysen
ah, maar gaat mijn telemeter nan niet hevig omhoog?

nee hoor, je betaalt gewoon de tijd online
(als je met telemeter je telofoontikken bedoelt)

Ik denk eerder dat die "Telemeter" zo'n programma'tje is voor breedbandinternetters om i.v.m. de datalimiet het dataverkeer te meten.

Ik denk ook dat die telemeter een d/u meter is van Telenet (google:D )

Heeft jouw telenet een datalimiet?

Er zijn ook providers waar alleen de download wordt gemeten.

Wat ik weet van telenet is dat up en download gemeten wordt en als dat te hoog is wordt de verbinding geknepen

persoonlijk vind ik erg gewoon downen en niets vrijgeven moest we allemaal zo zijn is einde van
kazaa en alle rest van p2p
ik zelf heb skynet daar word blijkbaar de upload niet gemeten

heb ooit eens nagekeken op werk en vrienden en je zou versteld staan hoe weinig mensen maar 2 gig per maand verbruiken spreek anders die mensen aan
heb ik ook gedaan

Ik wou dat mijn provider dat had, geen uploadlimiet. Dan liet ik helemaal mijn pc altijd aanstaan. Heb zat om te delen. Helaas ben ik niet onbeperkt en moet toch ook een beetje uitrekenen wanneer ik hem de hele dag aan kan laten staan en wanneer niet.:confused:

Maar ik upload altijd, zij het met een lage snelheid, anders ga ik er ruim overheen.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door buffy
Ik denk eerder dat die "Telemeter" zo'n programma'tje is voor breedbandinternetters om i.v.m. de datalimiet het dataverkeer te meten.

had ik niet zo gauw in de gaten, heb chello, en een van de weinige tevreden gebruikers(ff afkloppen)

@Humpe, dit zei Franz:

heb chello, en een van de weinige tevreden gebruikers(ff afkloppen)

Hij is dus tevreden:thumb: Ik weet het, je reactie was diep in de nacht:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan