kazaa lite, LimeWare en Soulseek of nog meer gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Ik heb helaas een crash met een hardeschijf gehad waar veel programma's van mij opstonden.

Ik ben nu als eerst de laatste versies van:

Kazaa Lite
LimeWire
Soulseek

aan het zoeken.

Emule 0,46c heb ik al.

Iemand nog meer sugesties voor andere programma's?

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Miauw
Ik heb helaas een crash met een hardeschijf gehad waar veel programma's van mij opstonden.
.....
Iemand nog meer sugesties voor andere programma's?
Kijk hier eens. ;)

Guus.

Tnx, maar allemaal spyware vrij?

Bestaat er eigenlijk ook een Emule Pro?

@lokoloko

Heeft de gewone versie of pro versie wel spyware bij zich?

Of is de Lite versie de normale versie en de pro versie een reclamevrije versie zonder spyware?

Dank je buffy,

Ik neem aan dat:

Bearshare (offers a paid version without spyware) de pro versie is omdat daar voor betaald moet worden.

Bearshare lite is zonder spyware, de gewone zit wel spyware in en in de pro versie is zonder spyware

Geplaatst door Miauw
Dank je buffy,

Ik neem aan dat:

Bearshare (offers a paid version without spyware) de pro versie is omdat daar voor betaald moet worden.
Kijk eens wat er onder "Untested" staat over Bearshare Lite...

Welke is beter, de pro of de lite versie?

Ik neem aan dat de pro versie beter is, klopt dat?

Het lijkt mij stug dat ze op de zelfde site zowel een normale als een betaal als een lite versie aanbieden.

Untested = niet getest, dus maar niet doen neem ik aan.

Anders ff wachten.

Laatst bewerkt:
Bij LimeWire is dus alleen de Pro versie aan te raden?

Of ook de normale nieuwe?

Ik zie dat de oude in iedergeval niet de moeite waard zijn omdat het daar wel in zit.

Weet je wat je kan doen installeer een lite versie en scan dan op spyware en dan haal je die weg, heel simpel..

Geplaatst door Miauw
Untested = niet getest, dus maar niet doen neem ik aan.
Is lezen nu echt zo moeilijk? Onder "Untested" wordt het één en ander opgemerkt over Bearshare Lite. Bijvoorbeeld dat er in de EULA staat dat SaveNow wordt geïnstalleerd maar dat dit in de praktijk niet zo lijkt te zijn. Maar ook dat BearShare Lite na verwijdering je bureaublad/theme overhoop kan gooien - en ik ben nog andere (en ernstiger) problemen tegengekomen bij mensen die Bearshare Lite geïnstalleerd hadden. Geen erg betrouwbaar programma dus. Maar zelf weten hoor. :)

Het staat bij "Untested" omdat men het niet bij "infected" durft te zetten omdat het geen echte malware installeert, maar ook niet bij "clean" omdat het wel allerlei andere ellende veroorzaakt. Snap je?

Laatst bewerkt:
Geplaatst door lokoloko
Weet je wat je kan doen installeer een lite versie en scan dan op spyware en dan haal je die weg, heel simpel..
Ja, 'heel simpel'. En als die spyware bijvoorbeeld van New.net is, zoals bij veel p2p-programma's tegenwoordig het geval is, dan ben je na het verwijderen van de spyware meteen ook je internetverbinding kwijt omdat je Winsock LSP om zeep is geholpen. Heel simpel. :thumb:

Bearshare lite bij al tientallen mensen erop gezet (maak pc's) en nog nooit 1 klacht gehoord over spyware en alles besproken , dus als je het niet zeker weet waar heb je het dan over?
Heb meer dan genoeg ervaring met pc's en zeker over spyware en varianten om te weten wat ik mensen aanraadt en wat niet....

Ook heel simpel....

Ik "Ken" Buffy wel wat langer dan vandaag om te weten wat ik niet moet doen.

De Pro versie is wat veiliger.

Ik blijf het namelijk erg vreemd vinden dat de site van het programma zelf ook een light versie aanbied.

psssst lokoloko, ze is supermoderator op het ASO forum....... dus ze weet wel degelijk waar ze het over heeft

en als je gewoon een google search had gedaan op bearshare lite in combinatie met winsock had jij ook teveel hits gehad waarin de combinatie voorkomt.

het beste medicijn tegen spyware blijft natuurlijk een linux machine neerzetten die alles voor je download... maar jah das natuurlijk mijn mening :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan