Kazaa lite loopt vast

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Ik snap het niet meer, helaas loopt Kazaa lite telkens vast, waardoor weet ik niet maar ik wordt er aardig moe van.
Heb al een andere versie gedownload, opnieuw geinstaleerd, andere gebruikersnaam gemaakt, ehhm map al leeg gehaald, ik weet het niet meer.
Heeft iemand enig idee, ik ben ook op zoek naar de poorten die gebruikt worden door Kazaa.

Zeker weten doe ik het niet maar volgens mij maakt Kazaa gewoon gebruik van poort 80.
Ben er ook een tijdje naar opzoek geweest en kwam na veel zoeken alleen maar poort 80 tegen.
Voor de rest van je probleem zou ik geen oplossing weten.

Als eens je firewall uit zet loopt kazaa dan ook vast.

Als je eens je firewall uitzet loopt kazaa dan ook vast.

Laatst bewerkt:
Ik zal die supernodez eens uitzetten, daar zou het inderdaad ook aan kunnen liggen, bij mij maakt Kazaa wel verbinding en alle downloads die beginnen gewoon met lopen, na een aantal minuten tot 10 tallen minuten loopt de boel vast, helaas.
Vreemde situatie, ik zal er eens een aantal downloads afgooien die al een paar weken niet echt willen, mischien dat dat ook helpt.

Geplaatst door Admin_Frisian
Zeker weten doe ik het niet maar volgens mij maakt Kazaa gewoon gebruik van poort 80.
Ben er ook een tijdje naar opzoek geweest en kwam na veel zoeken alleen maar poort 80 tegen.

in opties bij kazaa bij mij staat dit

Ik weet dat poort 80 en 81 door internet worden gebruikt, eigenlijk zou kazaa die dan niet mogen gebruiken, je kunt dus eigenlijk geen verbetering krijgen voor kazaa qua conecties en snelheid, ik ga er daarom vanuit dat ook kazaa wel andere poorten gebruikt, ik zal mezelf eens scannen voor openstaande poorten nu kazaa draait, phhh kan ik even een tien minuten niks, nou ja, ga wel even roken.

lukt niet om een bijlage toe te voegen:confused:
kazaa>opties>firewall>inkomende connecties poort 2572.
daaronder staat gebruik poort 80 als alternatief maar die is niet aangevinkt.
rook ze :)

Nou ik heb eens lekker gerookt en de machine een scan laten doen van openstaande poorten, dat zijn er niet veel en zeker niet die poort in de 2000 range, mischien dat die alleen gebruikt wordt voor berichten die verstuurd worden door andere gebruikers, daar ik dit uit heb staan, ik hou het er maar even op dat poort 80 en 81 dan wel gebruikt worden, vreemd.
Toch dankjewel voor het meedenken, als iemand nog sugesties heeft.....ik hoor ze graag.

Bijlage mag je niet plaatsen??? is die te groot, heb je die ergens vandaan op het internet???

nee ik krijg het niet gedaan, was alleen dat schermpje van kazaa opties wou ik je laten zien,is niet zo groot toch?
ik klik op bijlage en dan bladeren op dan vind ik em en klik plaats bericht.

Geplaatst door maikel9
nee ik krijg het niet gedaan, was alleen dat schermpje van kazaa opties wou ik je laten zien,is niet zo groot toch?
ik klik op bijlage en dan bladeren op dan vind ik em en klik plaats bericht.
Volgens mij mag je bijlage niet groter zijn dan 100kb.

Nog even over de poorten, ik gebruik voor alle duidelijkheid Kazaa Lite K++ en daarin kun je kiezen of je poort 1214 activeerd voor inkomende connecties, indien je hier niet voor kiest gebruikt Kazaa Lite poort 80, te vinden onder opties in Kazaa Lite.

ja die gebruik ik ook, daar er voor binnenkomende conecties een ander port nummer staat en ik dat nog niet geprobeerd heb ik nu ook aardig begin te twijfelen of het dan niet daar door komt, hetzou zo kunnen zijn dat op poort 80 er teveel verkeer doorheen moet en dan gaat er wel eens wat fout.
Bedankt voor de tip, zo denk ik ineens weer helder na.

Kazaa, in welke vorm dan ook is zeer virus gevoelig vooral nu er weer varianten zijn op virussen.
ik adviseer EMULE, deze is getest .

Op wat voor manier is eMule dan getest?
Op welke manier is K++ dan meer gevaarlijk dan bv. eMule?

Dat vraag ik me toch ook wel eens af, mensen praten vaak over minder virussen bij en meer last van daar en zuz en zo.
Ik neem aan dat het toch net zo gevoellig is als de data die je eraf haalt.
Ik draai al wat jaren met Kazaa Ltite maar heb nog maar 1 keer in mijn leven een virusje binnen gehaald.
Voor de rest nog nooit, je moet gewoon een beetje oppassen met wat je binnenhaalt, dit geld voor alle p2p progjes naar mijn mening.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan